>Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΟΥ ΠHPE ENAN ΑΝΘΡΩΠΟ…

>

ΤΟ ΠΑΜΦΑΓΟ ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ

Θυμάμαι εκείνο το απόγευμα στα τέλη των '70 που ήρθε στο σπίτι ο Γιάννης, οσυμμαθητης μου από το Λύκειο. Μέναμε και κοντά, είμαστε καλοί φίλοι και ανταλλασαμε επισκέψεις ρουτίνας με τους δισκους βινυλίου παραμάσχαλα. Εκείνος με υποχρεωνε να ακούω Genesis κι εγω τον βασανιζα με την Donna Summer. Μεχρι που με τα χρονια άρχισε να του αρέσει η Grace Jones και εμένα τωρα ο Peter Gabriel είναι ο αγαπημένος μου.

Εκείνο το καλοκαιρινό δειλινό όμως στη διπλοκατοικία των Πατησίων, στην ταράτσα που είχαμε διαμορφώσει σε νησιώτικη με την πέργκολα και τα πιθάρια, ήταν κάπως διαφορετικό. Ο πατέρας του Γιάννη, ο κυρ-Κωστας ο καπετάνιος από τα Λάμυρα της Άνδρου, είχε ξεμπαρκαρει. Και εριξε ο πατερας μου την ιδεα: Δεν λες στον Γιαννη να έρθει κι ο πατερας του να πιούμε κανενα ουζάκι;

Διαβάστε περισσότερα »

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to >Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΟΥ ΠHPE ENAN ΑΝΘΡΩΠΟ…

  1. Ο/Η Anonymous λέει:

    >θα ξανάρθει εκείνη η εποχη. είναι πολύ πιο κοντά από ότι μας φαίνεται τώρα 🙂

Σχολιάστε

