>Η "ΤΕΧΝΗ" ΩΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΜΑΝΙΠΟΥΛΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΜΑΖΩΝ

>

ΚΑΙ Η ΥΒΡΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΩΣ ΑΞΙΑ ΒΡΑΒΕΙΟΥ NOBEL

Ζήτημα εγινε με το ανέβασμα του θεατρικού έργου Nobody Else της Κίρκης Καραλή, (έγινε της μοδας η ονοματοδοσία με ονόματα μαγισσών που μετατρέπουν τους ανθρώπους σε γουρούνια;) κόρης της Σεμίνας Διγενή. Κάποιοι λέει "έφτασαν μέχρι του σημείου να απειλούν και τους συντελεστές της παράστασης."

Αιτία είναι η οπτικοποίηση αποσπασμάτων από το βιβλίο τού Νομπελιστα Πορτογάλου άθεου ροζ κομμουνιστή José de Sousa Saramago που πέθανε πέρσι, "Το Κατά Χριστόν Ευαγγέλιο" όπου παρουσιάζει ενα Χριστό εντελώς ευάλωτο στις επιθυμίες και στα πάθη και που προξένησε σάλο στην Πορτογαλία και την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία. Η δε επίμαχη θεατρική σκηνή παρουσιάζει το Χριστό να ερωτοτροπεί επί σκηνής με την Μαρια τη Μαγδαληνή. Θέμα ιδιαίτερα προσφιλες στο Σιωνιστικό λόμπυ το οποίο εχει προβαλει και μεσα από τα ΜΜΕ που ελέγχει. Το ότι οι παραγωγοί του θεατρικού εργου πονταρισαν στην επίμαχη σκηνή φαίνεται και από το γεγονός ότι στα δελτία τύπου αυτή ακριβως προβάλουν.

Διαβάστε περισσότερα »

Advertisements
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to >Η "ΤΕΧΝΗ" ΩΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΜΑΝΙΠΟΥΛΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΜΑΖΩΝ

  1. Ο/Η Cacofonix λέει:

    >Ναι άλλα άμαν είναι μαγκες να βάλουνε και τον μωάμεθ σε μια αντίστοιχη σκηνή.Για να δούμε σε πλέρια ανάπτυξη την πολυπολιτισμικότητα τους… Γιατί με τον Ιησού Χριστό έχει καταντήσει τρε μπανάλ.Το ίδιο θα πρότεινα και με τους ιδρυτές του κράτους του Ισραήλ και την καμπάλα. Για να μας πείσουν για τις πολυπολιτισμικές ευαισθησίες τους…

  2. Ο/Η Vater Panajiotis λέει:

    >ο Μελ Γκίμπσον είχε την ατυχία να είναι Ρωμαιοκαθολικός φανατικός (έχτισε και δική του εκκλησία και έφερε επίσκοπο να την εγκαινιἀσει)ο οποίος προσπάθησε να φέρει επί της μεγάλης οθόνης το πάθος του Χριστού, όσο πιο κοντά στην πραγματικότητα (οκ, όπως την σκεφτόταν εκείνος) μπορούσε. Ήταν τρομακτικό για τους τσιφούτηδες να βλέπουν το Ιερατείο να λέει :το αίμα Του στα κεφάλια των παιδιών μας! Σκηνή βέβαια την οποία έκοψαν! Ύστερα, έστειλαν την κα Oksana Davidof (το Grigorievna είναι το μητρώνυμό της)να συμπληρώσει το παζλ. Χώρισε τον Μελ από την γυναίκα του, έκμεταλλεύτηκε όλα τα μέσα για να τον κάνει να φαίνεται ψυχοπαθής, βοηθήθηκε από τα Μέσα αλλά και από ..πατριώτισσες όπως η Winona Laura Horowitz (Ryder για μας τους …εθνικούς)η οποία θυμήθηκε μετά από 15(!!!!!!) χρόνια πως σε ένα πάρτυ ο Μελ είπε:καλό θα ήταν να καείς στο φούρνο! Φυσικά, τα κανάλια το πολλαπλασίασαν, το στόλισαν και ο μέσος αμερικάνος το έφαγε!

  3. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >@CacofonixΓια ην Καμπαλα δεν χρειαζεται! Εχουν την Μαντονα που τους εξευτελιζει από μονη της – για οσους εχουν ματια και βλεπουν.@VaterpanajiotisΔυστυχως η Show Biz, τα ΜΜΕ, ο Τυπος, ο εκδοτικος τομεας, η τεχνολογια του internet και της τηλεφωνιας και οτι gadget αφορα στην… ασφάλεια μας ειναι στα χερια τους.Απλα στοχοποιουν οποιον θελουν και καποιοι εκτελουν τα συμβολαια του ηθικου τους θανατου.Να μην σου πω οτι εχω βασιμες υποψιες οτι η πορνογραφια που ειναι στα χερια τους και μαλιστα η ακραια (παιδοφιλία) ειναι το καλυτερο αλλοθι και παρακολουθησης και ενοχοποιησης. Δεν ειναι τυχαιο οτι γραφτηκε οτι στα γραφεια του Σειρηνακη της τσοντας της Τζουλια βρεθηκε και παιδοφιλικο πορνό ενω η ταινια κυκλοφορησε ανήμερα του ΔΝΤ. Τυχαιο;

  4. Ο/Η SkyWatcher λέει:

    >Δεν συμφωνώ περί της αδιαμαρτύρητης αποδοχής του φτυσίματος του κάθε κομπλεξικού «ανθρώπου της τέχνης». Και αν κάποιος έχει φτάσει στο επίπεδο του Χριστού (!) ή των Αγίων, εντάξει ας ζήσει έτσι. Αλλά δεν τίθεται για μένα, θέμα «θρησκευτικού φανατισμού» ή «μεσαιωνισμού» ή ακόμα ότι θίγονται τα «ιερά και όσιά» μας (που θίγονται βάναυσα). Αλλά τίθεται θέμα ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗΣ και ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗΣ της αλήθειας. Ποιος είσαι εσύ δηλαδή, που σου’ρχεται και γράφεις ότι ο Χριστός είχε «ερωτική σχέση με την Μαγδαληνή»; Και γιατί να μην προσθέσουν οι πρόθυμοι κατηχητές του gay-ισμού ότι είχε με τον Βαραββά ή με τον Πιλάτο; Δηλαδή ο καθένας μπορεί σε τούτη τη ρημάδα τη χώρα και εν ονόματι της ρημάδας της «ελευθερίας της έκφρασης» να σκηνοθετεί και να παρουσιάζει στο φιλοθέαμον κοινό ότι κατεβάσει το τσερβέλο του; Διάβασα χθες – και δεν το ήξερα – ότι οι συγγενείς των θυμάτων της τραγωδίας της θύρας 7 (8/2/81 –χθες η «επέτειος») έχουν πετύχει με αγώνες να μην παρουσιαστεί στην τηλεόραση και να αφαιρεθεί από τα video clubs η ταινία του Φώσκολου «Θύρα 7 – Η Μεγάλη Στιγμή» (1983), γιατί παραποιεί τα γεγονότα και παρουσιάζει τα παιδιά που χάθηκαν ως χούλιγκανς. Κάτι που θεωρούν όχι απλώς αυθαιρεσία, αλλά παραποίηση της αλήθειας, προσβολή και ιεροσυλία οι συγγενείς. Και θα έλεγε κάποιος «έξυπνος»: και που το ξέρουμε ότι δεν ήταν; Έλα, τώρα. Γιατί το λένε οι ΔΙΚΟΙ ΤΟΥΣ άνθρωποι που το ξέρουν. Και τέλος πάντων δεν θα μας το πει ο Φώσκολος! Πως θα αντιδρούσαν λοιπόν οι μόνιμοι χλευαστές των χριστιανών και οι «υπερασπιστές της ελευθερίας και της έκφρασης» εάν ανέβαινε ένα θεατρικό έργο και έδειχνε τον Α. Παπανδρέου να ανήκε στα νιάτα του στην χιτλερική νεολαία; Ή τον Φλωράκη να φοράει τακούνια και να αδελφίζει; Ή να βάλει κάποιος τον Milk (που πήρε – φυσικά- όσκαρ),τον hero των ομοφυλόφιλων να έχει κρυφή και παθιασμένη σχέση με την Rosa την κοκκινομάλλα;

  5. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >@SkyWatcherΜα γραφω"Χωρις αυτό να σημαίνει οτι και ο υπόλοιπος κόσμος δεν θα πρέπει να διαμαρτυρηθεί με την ιδιοτητα του Έλληνα πολίτη – εκτος αν την χασαμε κι αυτη και την βρήκαν άλλοι στο πεζοδρόμιο."Λεω οτι θα το δεχοταν ο Χριστος αδιαμαρτυρητα αλλα ο Παυλος εκανε χρηση της ιδιοτητας του του Ρωμαιου πολιτη. Αυτο που δεν μπορω να συμφωνησω ειναι οι χουλιγκανισμοι χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν θεωρω οτι οποιος τους δεχεται δεν ειναι και άξιος των επιλογων του.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s