>ΘΕΛΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

>
Wind, Laptop, ipod, SMS, euro, boutique hotel, adidas, Levis, DKNY, Sephora, Village Cinemas, TGI Friday’s, The Mall, Vodafone, Nokia, Plasma, Cheyenne, Real Estate, Wall Street, Golden Hall, multiculturalism, ethinc, Mega Channel, Fame Story, X-Factor, Big Brother, trendy, gadget, Island, Romeo, Smart, resort, Spa, Jacuzzi, frappe, IKEA, Wii, cabrio, Zarra, Lidl, Easyjet, Emo, piercing, Lady Gaga, Praktiker, Goodies, Connex, Chaise-Longue, Coppertone, Lotto…

Πάρ’ τα!

Της μεταπολίτευσης καημένη γενιά…

_______________

Βασισμένο σε παλιότερη άθλια διαφημιστική καμπάνια της Wind που αντικατοπτρίζει την τραγωδία κυρίως της νέας γενιάς σε μια σκοτεινή πνευματικά εποχή που το ‘δίνω’ και το ‘ευχαριστώ’ έχει πεθάνει και βασιλεύει η απαίτηση χωρίς κόστος.

Advertisements
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s