>ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΟΛΙΓΩΝ ΩΡΩΝ

> ΤΣΙΠΣ, ΚΩΚ, ΣΑΜΑΛΙ, ΠΑΣΣΑΤΕΜΠΟ, ΧΑΠΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΥΡΑ, ΗΡΕΜΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΡΙΣΕΙΣ

Advertisements
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

30 Responses to >ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΟΛΙΓΩΝ ΩΡΩΝ

  1. Ο/Η Owain Glyndwr λέει:

    >Η Σαπφώ θεά πάντως!

  2. Ο/Η ocean soul λέει:

    >εμένα μαρεσουν οι ηλιοσποροι

  3. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >@Ocean SoulΔΕΝ κανει ομως να φτυνουμε τα φλουδια στον μπροστινο! Ασε που πρεπει να τα σκουπισω εγω στο τελος

  4. Ο/Η Anonymous λέει:

    >ταπείνωση και ψυχραιμία.

  5. Ο/Η Anonymous λέει:

    >πότε ξαναρχιζουμε? :ppeace… οπως λενε και στην βαρβαρικη.

  6. Ο/Η 2mnka λέει:

    >Έλα ρε Θεοπρόβλητε!Ξέρεις πόσες «ώρες» πέρασαν;Έχω πάθει στερητικό. Καλά, θα περιμένω μέχρι να τελειώσει ο κανόνας.Τι να κάνω;Ειρήνη!Όμως, μην ξεχνάς:«Mη νομίσητε ότι ήλθον βαλείν ειρήνην επί την γην· ουκ ήλθον βαλείν ειρήνην, αλλά μάχαιραν· ήλθον γαρ διχάσαι άνθρωπον κατά του πατρός αυτού και θυγατέρα κατά της μητρός αυτής και νύμφην κατά της πενθεράς αυτής· και εχθροί του ανθρώπου οι οικιακοί αυτού»Κουράγιο.

  7. Ο/Η Owain Glyndwr λέει:

    >Έτσι έτσι… μάχαιραν εις τους απίστους δυτικόφρονας οικουμενιστάς και μιαρούς κιναίδους…μάχαιραν…άλλωστε τώρα θα σας μάθουμε…

  8. Ο/Η 2mnka λέει:

    >@ Owain Glyndwr Δε σταματάς τις υστερικές βλακείες, λέω εγώ;Αν ήταν δικό μου το μπλογκ, θα σε είχα αποκλείσει προ πολλού.Αλλά βλέπεις ο Θεοπρόβλητος παραείναι δημοκράτης, βρίσκεις και τα κάνεις.

  9. Ο/Η Owain Glyndwr λέει:

    >Εσύ τα λες,εγώ θα την πληρώσω;Όσο για τις «υστερίες» ας σε έβριζαν κι εσένα έτσι,ας έβριζαν έτσι την εθνική σου ταυτότητα,ας παραποιούσαν την ιστορία με μεσαιωνικά ιδεολογίματα που μόνο σκοπό είχαν τις τότε πολιτικές επιδιώξεις της τότε απολυταρχικής σκοταδιστικής εξουσίας (ναι για να λέμε και τα δικά μας)και μετέπειτα την επιβίωση και την δικαιολόγηση τόσο της προδοσίας όσο και την οκνηρίας της άρχουσας ελληνικής τάξης και τα ξαναλέμεΑν δεν καταλαβαίνετε την γλώσσα μου και τον τρόπο γραφής μου δικός σας πρόβλημα αγαπητέ μου.Το βιβλίο που πρότεινα μην ξεχάσετε

  10. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >OwainΕχεις καταντησει λιγακι one man show. Στην τελικη κανενας δεν μπορει να αποδειξιε τιποτα και γενικως θεωρητικολογουμε.Επισης το να ειναι κανεις Ρωμιος ή Ρωμαιος πολίτης δεν το θεωρω.Προσπαθω τοσο καιρο να μην παρω θεση διοτι δεν θελω να καταπιαστω καν με το θεμα αν και εχω τις απόψεις μου.Προσωπικα συμφωνων εμ τον Falmerayer οτι οι σημερινοι Ελληνες ειναι ενα βιολογικο μπασταρδεμα Ελληνων-Σλαυων-Ρουμανων-Αρβανιτων-Θρακων και λοιπων συγγενων που μαλιστα μεχρι προτινος μιλουσαν τις γλωσσες τους και αυτο που μας ενωνει τελικα ειναι η κοινη θρησκεια και ο κοινος πολιτισμος οπως διαμορφωθηκε στο περας των αιωνων.Υπ αυτην την εννοια δεν εχω προβλημα να ειμαι εξελληνισμενος Ρωμαιος πολιτης και ως τετοιος δεν αισθανομαι ουτε κατα 1% λιγοτερο Ελληνας από εναν «καθαοαιμο» Ελληνα που αμφιβαλλω αν υπαρχει καν γενετικά.Παρ ολα αυτα ειμαι καθετα αντιθετος με ολον αυτο τον συρφετο βαρβαρων που εχει εισβαλλει στην Ελλαδα οχι γιατι δεν ειναι βιλογικα Ελληνες αλλα δεν ειναι ουτε πολιτισμικα ουτε ιστορικά ουτε και σε ΚΑΝΕΝΑ επιπεδο Ελληνες ή Ρωμιοι αλλα προερχονται από την κοινωνια της μπουργκας και της βιας που οι ΙΔΙΟΙ δημιουργησαν.

  11. Ο/Η Vater Panajiotis λέει:

    >Θεοπρόβλητε,να αγιάσει ο στόμας σου(ή το keyboard)!

  12. Ο/Η Anonymous λέει:

    >ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΙΣΑΡΕΙΑ.ΤΟΝ ΡΩΤΟΥΣΑΝΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΟΣ,ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ΄΄YOK BE,BEN KATARA ELINA’IM,KESARIADAN GELIYORUM BEN».ΑΥΤΑ ΠΕΡΙ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΟΣ.ASLAN

  13. Ο/Η Owain Glyndwr λέει:

    >Αφού είμαι one man αντιμέτωπος με Ρωμαϊκές λεγεώνες τι να κάνω Θεοπρόβλητε;Έχεις διαβάσει το «περίφημο» σύγγραμα του Φαλμεράιερ;εγώ ναι και ενώ πριν το διαβάσω πίστευα ότι θα εκνευριστώ,αντίθετα ήταν τόσο γελοίο που έριξα απίστευτο γέλοιο στην κυριολεξία.Ο Φαλμεράιερ ήταν σλαβοφοβικός,ήταν πολύ περισσότερος πολιτικός παρά ανθρωπολόγος.Ήταν ένα πλούσιο παιδάκι όπως αυτά σήμερα που δεν ξέρουν πόσα έχουν και γυρνάνε όλο τον κόσμο (η παράδοση αυτή συνηθίζεται ακόμα και σήμερα στην Γερμανία,και καλά κάνουν).Είχε μια μανία για την κλασσίκή αρχαιότητα και βλέποντας και τους ρομαντικούς πίνακες της εποχής εκείνης πίστεψε ότι θα έβρισκε το Leonidas με τους 50 κοιλιακούς ερχόμενος στην Ελλάδα και χλαμύδες με σαντάλια.Αντ’αυτού βρήκε ανθρώπους βασανισμένους,ηλιοκαμένους και μουντζουρωμένους με λίγα λόγια δεν πραγματοποιήθηκε το όνειρό του και έβαλε σκοπό να μας εκδικηθεί.Έτσι άρχισε να γράφει αυτά τα «ωραία» που δεν βασίζονται παρά μόνο σε επιδερμικά συμπεράσματα.Είναι αστείο βέβαια που λέει ότι οι Έλληνες είναι Σλάβοι αλλά μην το πολυλέμε και το μάθει ο Τσάρος και τους βοηθήσει…είχε μια γενικότερη σλαβοφοβία,όποια πέτρα και να σήκωνε Σλάβο έβλεπε.Ας μας πει καλύτερα για την δική του πατρίδα ή για την Αυστρία σε σχέση με τους Σλάβους,που σαφώς οι ανατολικές περιοχές της Γερμανίας και η Αυστρία έχουν έντονο σλαβικό αποτύπωμα.Από εκεί και πέρα αν δεν ξέρετε από γενετική να μην μιλάτε καλύτερα!Τόσο η γενετική σήμερα όσο και η βιολογική ανθρωπολογία παλαιότερα επιβεβαιώνουν αυτό που φαίνεται και από την γλωσσολογία,την λαογραφία ακόμα και από την θρησκεία μας.Δεν έγινε ούτε μία ούτε δύο έρευνες αλλά χιλιάδες σε όλη την Ευρώπη και ο βασικός λόγος που έγιναν δεν ήταν για να απαντηθούν ιστορικά ερωτήματα (μοριακή αρχαιολογία λέγεται η επιστήμη αυτή) αλλά για νοσοκομειακούς λόγους.Είναι πολύ πιο πιθανό, αν χρειαστεί μεταμόσχευση, να βρεθεί το μόσχευμα στον ίδιο πληθυσμό.Σε όλη την Ευρώπη τα γενετικά σύνορα ταυτίζονται περίπου με τα εθνικά (μόνο οι Φινλανδοί είναι αρκετά μακριά από τους υπόλοιπους Ευρωπαίους).Περισσότερα ρωτήστε μεΚαι μην τα μπερδεύετε αυτά με τα χιτλερικά και με ναζιστικές θεωρίες,δεν λέμε ότι κάποιο από τα έθνη είναι ανώτερο αλλά ότι υπάρχει διάκριση.Η γενετική και γενικότερα η βιολογία είναι θετικές επιστήμες και όχι θεωρητικολογίες.Τα συμπεράσματά τους μόνο με τον ίδιο τρόπο μπορούν να αμφισβητηθούν,η γενετική συγκεκριμμένα χρησιμοποιεί καθαρά και μόνο μεθόδους της χημείας (η μοριακή γενετική γιατί η κλασσική είναι άλλο πράγμα,δίνει θα λέγαμε το υπόβαθρο για την μοριακή).Υπάρχουν σε κάθε πανεπιστήμιο καθηγητές της γενετικής πληθυσμών,είναι επιστήμη λοιπόν σοβαρή και αναγνωρισμένη και η πρώτη των γενετικών επιστημών.Είναι κρίμα λοιπόν να μην θέλετε να αναγνωρίσετε για καθαρά ιδεολογικούς(με την ευρεία έννοια) λόγους μια επιστήμη που απασχολεί πολύ κόσμο.Τα μόνα σφάλματα προσωπικά τα εντοπίζω στην συλλογή του δείγματος,η χημική μέθοδος που ακολουθείται είναι εξαιρετικά τετριμμένη και χρησιμοποιείται παντού στις βιολογικές επιστήμες.Γενετική ανάμιξη με πληθυσμούς άλλους υπήρχε από την αρχαιότητα αλλά αυτό δεν σημαίνει καθόλου πως ο Φαλμεράιρερ είχε δίκιο.Η σλαβική επίδραση πάντως είναι γύρω στο 10-15% στην Ελλάδα σήμερα (χωρίς να βάλουμε αυτούς που ήρθαν τα τελευταία χρόνια).Τα δεδομένα μας αυτά είναι από εκεί και πέρα το θέμα είναι των ιστορικών.Επίσης θα ήθελα να μου εξηγήσει κάποιος την διαφορά στην αντίληψή σας από αυτήν της Ρεπούση που λέει χαρακτηριστικά σε ένα βιβλίο της που διδάσκεται στο τμήμα Δημοτικής εκπαίδευσης του ΑΠΘ ότι οι Έλληνες εξαφανίστηκαν το 163 π.Χ….

  14. Ο/Η Owain Glyndwr λέει:

    >Αν θέλαμε να μιλήσουμε για γενετική αλλοίωση, περισσότερο θα έπρεπε να μιλάμε ότι γίνεται σήμερα με τις ελεύθερες μεταναστεύσεις και με την ελευθερία στην επιλογή συντρόφου,παρά παλαιότερα(είναι περίεργο για παράδειγμα που δεν βρίσκουμε μεγάλο αραβικό αποτύπωμα στην Κρήτη με την πρώτη ματιά,αλλά αν το επανεξετάσουμε θα δούμε ότι όταν ο Νικηφόρος Φωκάς-ο οποίος είχε για σημαία μία που έμοιαζε πολύ με την σημερινή της Δημοκρατίας μας- ανακατέλαβε την Κρήτη έσφαξε ‘η σκοτώθηκαν στην μάχη 200000 άραβες και όσοι χριστιανοί είχαν αλλαξοπιστήσει ξαναέγιναν χριστιανοί,στην συνέχεια επειδή το νησί έμεινε χωρίς πληθυσμό το επαναποίκησε με Έλληνες από την ηπειρωτική Ελλάδα και λίγους Σλάβους,αυτό για παράδειγμα)

  15. Ο/Η Owain Glyndwr λέει:

    >aslan τι θα πει αυτό που έγραψες;δεν το κατάλαβαπ.Παναγιώτη έχω περιέργεια να μάθω αν σας κάλυψα με την απάντησή μου αυτή και τις άλλες ή επιμένεται στην θεώρησή σας περί της επιστήμης αυτήςΝα τονίσω βέβαια για ακόμα μία φορά ότι δεν βλέπω γενετικά τα έθνη αλλά κυρίως πολιτισμικά (θρησκευτικά δεν θα το έλεγα,μόνο από την άποψη της πολιτισμικής επιροής της θρησκείας).Ο Λόρδος Μπάιρον ή ο Μαρδοχαίος Φρυζής ή τόσοι άλλοι (ή Μαρντοκάι Φρυζί όπως θέλει ο συννωνόματος ραβίννος εγγονός του να λέγεται) σίγουρα ήταν πολύ παραπάνω Έλληνες απ’ότι ο Τσίπρας,η Ρεπούση,η Φιλ.Συμμαχία και διάφοροι άλλοι που για λόγους political correct δεν θα κατονομάσω.

  16. Ο/Η 345 λέει:

    >@ Owain Glyndwr:Επειδή κανείς δεν το επισήμανε και έχει αφεθεί να αιωρείται, θέλω να πω πως η περικοπή του 2mnka (Μτθ. 10,34-36) δεν αφορά σε βιαιοπραγίες, αλλά μιλά για τους διωγμούς και τις ταπεινώσεις που θα υποστούν οι απόστολοι του Χριστού, ακόμη και από τους δικούς τους.Σε όλο το κεφάλαιο ο Χριστός προειδοποιεί για τις δυσκολίες του να είναι κάποιος χριστιανός. Μήπως λέει και κάτι για εκδίκηση; Την απαγορεύει! «Πάντες γαρ οι λαβόντες μάχαιραν εν μαχαίρη απολούνται» (Μτθ. 26,52)………..Όσο για αυτά που συζητάτε περί ελληνικής γενετικής καθαρότητας κλπ., δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να μας απασχολούνε τόσο. Προσωπικά είμαι αυτό που είμαι και δεν θα πάθω τίποτε αν μάθω μια μέρα ότι το αίμα μου δεν είναι ελληνικό. Πιο πολύ με απασχολεί να μην έχει χοληστερίνη.Και αφού μας απασχολεί τόσο η εθνική καθαρότητα, ας μην βγάζουμε άλλο τα μάτια της έρμης της γλώσσας, που είναι ό,τι πιο ελληνικό μας έχει μείνει.

  17. Ο/Η 2mnka λέει:

    >@ 345 Έδωσα εγώ οποιαδήποτε -σωστή ή λάθος- ερμηνεία στην περικοπή που παρέθεσα; Έγραψα κάτι για «βιαιοπραγίες» ή «εκδίκηση»;Τι είναι λοιπόν αυτό που «αιωρείται» και χρειάζεται «επισήμανση»;Σε αντίθεση με σένα που γνωρίζεις την σωστή (ή «σωστή») ερμηνεία του Ευαγγελίου, εγώ δεν την γνωρίζω και γι΄αυτό δεν παραθέτω ερμηνείες (ή «ερμηνείες»), αλλά τις ίδιες τις περικοπές ασχολίαστες, αφήνοντάς τες να ερμηνεύσουν οι ίδιες τον εαυτό τους.Ούτε βέβαια διαβάζω πίσω από τις λέξεις, ώστε να φαντασιώνομαι τι υποτίθεται πως εννοεί ο συνομιλητής μου, και περιορίζομαι να του αποδίδω εκείνα τα οποία έχει γράψει κι όχι αυτά που εγώ υποθέτω πως ίσως και να εννοεί, αλλά ποτέ δεν έγραψε.Πριν σχολιάσεις τα γραφόμενα κάποιου καλό είναι να τα διαβάζεις πρώτα.

  18. Ο/Η Owain Glyndwr λέει:

    >Ε μετά γιατί το παρέθεσες το εδάφιο αφού δεν ξέρεις τι θα πει βρε 2mnka;άρα κάποιος λόγος θα υπάρχει που το παρέθεσες,η ερμνηνεία ή η εξηγηση του 345 μου φαίνεται σωστή ή μάλλον μου αρέσει,πες μας κι εσύ την άποψή σου όμως@345 τόνισα ιδιαίτερα ότι το έθνος δεν το κάνει η γενετική,η γενετική απαντά μόνο σε ορισμένα ερωτήματα,και εφόσον αυτά ακούγονται καλό θα ήταν να δίνεται και η απάντηση μιας θετικής επιστήμης,ειδάλλως δεν θα έπρεπε να ακούγεται ούτε η απάντηση της ιστορίας (στα ερωτήματα της οποίας απαντά η γενετική στο συγκεκριμμένο θέμα και την βοηθά να ξαναδεί ορισμένες ασάφιες)Να υπενθυμίσω πόσο ανθέλληνας ήταν ο Φαλμεράιερ και πόσο κακό πήγε να μας κάνει,λες και φταίμε εμείς που δεν βρήκε τον Leonidas με τους 50 κοιλιακούς.Το δε έργο του βρίθει εμπάθειας

  19. Ο/Η 2mnka λέει:

    >@ Owain Glyndwr Αααα, μάλιστα!Τώρα το κατάλαβα!(Να με συμπαθάτε είμαι λίγο αργόστροφη.)Μια που ο Θεοπρόβλητος μίλησε για τους γκέυ «αδερφούς» στην Φιλανδία, είπες να τρολάρεις λιγάκι και να του το κάνεις μπάχαλο το μαγαζί.Και να φανταστείς, στην αρχή νόμιζα πως απλά τά’χεις λίγο παιγμένα. Που να φανταστώ πως είσαι σε διατεταγμένη υπηρεσία;Είναι καλό το μεροκάματο;Ή δρας αφιλοκερδώς;

  20. Ο/Η 345 λέει:

    >@ 2mnka: Δεν είπα τίποτε κακό για σένα!!! Απλά αντιλήφθηκα ότι ο Glyndwr θεώρησε πως η λέξη «μάχαιρα» οδηγεί στη μισαλλοδοξία και γι’αυτό υποστήριξα ότι αν το κείμενο διαβαστεί ολόκληρο, οδηγεί αλλού. Δεν καταλαβαίνω τι σε πείραξε.Παρεπιπτώντως η ερμηνεία που γράφω -αν τη διατυπώνω σωστά- δεν είναι δική μου, αλλά των πατέρων της Εκκλησίας και των σύγχρονων θεολόγων. Προσωπικά τη βρήκα στον Τρεμπέλα……….@ Οwain Glyndwr: Βασικά συμφωνούμε.

  21. Ο/Η 2mnka λέει:

    >@ 345Τότε να με συγχωρείς, παρενόησα. Όμως, στο σχόλιό σου, αναφέρεται το δικό μου όνομα κι όχι του Owain Glyndwr κι έτσι φαίνεται σαν να λες πως εγώ έκανα την παρερμηνεία περί βίας και εκδίκησης.Και μου φάνηκε πολύ παράξενο, δεδομένου πως δεν ανέφερα καμία, μα καμία ερμηνεία, ακόμα κι όταν προκλήθηκα από τον Owain Glyndwr.Το να μην ερμηνεύω, είναι κάτι που το προσέχω σχολαστικά.Εν πάση περιπτώσει, επειδή τα πνεύματα οξύνονται πάλι (έβαλε ο διαβολάκος την ουρά του πάλι) κι επειδή ο γραπτός λόγος, ιδίως μέσω σύντομων σχολίων, βρίθει παρεξηγήσεων, σου ζητώ πάλι συγγνώμη για την παρανόηση και το κάπως οργίλο ύφος.

  22. Ο/Η 345 λέει:

    >@2mnka: Εντάξει, δεν με πειράζει. Προφανώς δεν είδες ότι είχα γράψει το όνομά του Glyndwr στην αρχή με παπάκι (@). Άρα ήταν ξεκάθαρο ότι απευθυνόμουν σε εκείνον. Όσο για την ερμηνεία, διαφωνώ. Αυτή είναι δυστυχώς απαραίτητη παντού και πάντα. Καθημερινά ερμηνεύουμε τα πάντα χωρίς να το καταλαβαίνουμε, ακόμα και όταν δεν το θέλουμε. Δεν υπάρχει τίποτε που να μην επιδέχεται πολλαπλών ερμηνειών.

  23. Ο/Η 2mnka λέει:

    >@ 345Βεβαίως έχεις δίκιο.Δεν είδα το παπάκι @ κι έβγαλα τελείως λανθασμένα συμπεράσματα. Δικό μου είναι το σφάλμα.Έκανα αυτό ακριβώς, το οποίο λανθασμένα έχω αποδώσει σε σένα!!Τι να πω, τώρα;;;

  24. Ο/Η 345 λέει:

    >@ 2mnka: Και εγώ την έχω πατήσει με τον ίδιο τρόπο. «Errare humanum est» (= ανθρώπινα τα λάθη).

  25. Ο/Η 2mnka λέει:

    >@ 345Ωραίο μάθημα πήρα σήμερα! Ευχαριστώ.Η ερμηνεία είναι πολύ επικίνδυνο σπορ κι επειδή την έχω πατήσει, κρατάω πια το στόμα μου κλειστό.Το πολύ-πολύ, αν παρουσιαστεί ανάγκη, μπορεί να αναφέρω πως ο τάδε θεολόγος ή ο δείνα πατέρας το ερμηνεύει έτσι.Αλλά δεν λέω πια, πως αυτή η φράση σημαίνει αυτό κι αυτό, επειδή κατάλαβα ότι δεν είμαι καθόλου σε θέση να ξέρω τι πραγματικά σημαίνει, ιδίως σε ο,τι αφορά τα ευαγγέλια.

  26. Ο/Η Owain Glyndwr λέει:

    >»@ Owain Glyndwr Αααα, μάλιστα!Τώρα το κατάλαβα!(Να με συμπαθάτε είμαι λίγο αργόστροφη.)Μια που ο Θεοπρόβλητος μίλησε για τους γκέυ «αδερφούς» στην Φιλανδία, είπες να τρολάρεις λιγάκι και να του το κάνεις μπάχαλο το μαγαζί.Και να φανταστείς, στην αρχή νόμιζα πως απλά τά’χεις λίγο παιγμένα. Που να φανταστώ πως είσαι σε διατεταγμένη υπηρεσία;Είναι καλό το μεροκάματο;Ή δρας αφιλοκερδώς;»Πας καλά χριστιανή μου που τα είδες αυτά που λες;τι πράγματα είναι αυτά;πότε αναφέρθηκα εγώ σε Φινλανδούς;τι σχέση έχουν με αυτό που έγραψα;Τι υπηρεσίες και κουραφέξαλα είναι αυτά;και σκέψου ότι πολλοί gay με λένε πράκτορα θρησκευτικών τύπων ή πράκτορα της δεξιάς,αποφασίστε τουλάχιστον για να ξέρω από που να ζητήσω τα λεφτά,από τη Ρηγίλλης ή από τον Βαλλιανάτο;

  27. Ο/Η Owain Glyndwr λέει:

    >Με έχουν κατηγορήσει δε, τόσο για φιλοσιωνισμό όσο και για φιλοϊσλαμισμό και για φιλοναζισμό!δηλαδή να προσθέσω στη λίστα χρηματοδοτών και Νετανιάχου,Χαμάς και σκιν-χεντς!εγώ τότε θα έπρεπε να ήμουνα πάμπλουτος!Εύχομαι να σ’ακούσουν μόνο όλοι αυτοί,να εκτιμήσουν τις υπηρεσίες μου και να με χρηματοδοτήσουν όπως πρέπει και πες μου τι δώρο θες 2mnka να στο στείλω!

  28. Ο/Η Owain Glyndwr λέει:

    >Ο Ιερός και ο Nemo!(πως λέγαμε παλιά ο Χριστός και ο δούλος;)

  29. Ο/Η Anonymous λέει:

    >Βρε θεοπρόβλητε, πώς κατάφερες να έχεις 30 comments ακόμα και στους ηλιόσπορους;

  30. Ο/Η Anonymous λέει:

    >exexexexxe, πασατέμπος είναι…φαντάσου να βάλει ηλιόσπορους τι έχει να γίνει axaxaxaxaxaνα είστε καλά φίλοι μου…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s