>ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΕΛΣΙΓΚΙΟΥ: ΑΝΟΙΚΤΗ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΕ ΜΑΣΩΝΟΥΣ ΣΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙ

>ORTHODOX METROPOLITAN OF HELISNKI ORGANIZES SYMPOSIUM AND SERVICE WITH THE FREEMASONS OF FINLAND [Read Transaltion below]

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΩΝ ΜΑΣΩΝΩΝ ΤΗΣ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ

ΕΛΑ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΟΦΙΑ
Το τείχος των μαστόρων αντιμετωπίζει το κακό

Σύμφωνα με μια επιστημονική έρευνα ένα μέρος από τους αδελφούς μας βιώνουν υποκειμενικά στη μασονία μια νοσταλγία προς το Θείον. Πριν από ένα χρόνο πραγματοποιήθηκε στο Ορθόδοξο Πολιτιστικό Κέντρο Σοφία ένα διαμασωνικό συμπόσιο, όπου οι συμμετέχοντες μελέτησαν τα κοινά στοιχεία μασονίας και θρησκείας. Ο τίτλος ήταν “Η συνάντηση με το Θείον”. Παρόντες ήταν αδελφοί από όλες τις φινλανδικές μασονικές οργανώσεις.

Ο εισηγητής του συμποσίου στο ακροατήριο που γέμισε την αιθούσα, ήταν ο μητροπολίτης Αμβρόσιος. Επίσης, είχε ζητηθεί να έχουν τον λόγο ο πολιτικός μηχανικός Göran Andersson, ο υφηγητής Heikki Kukkonen και ο λουθηρανός πρωτοπρεσβύτερος Sakari Lehmuskallio.

Υφηγητής Heikki Kukkonen: Το κάθε σύμβολό μας εμπεριέχει ένα επιζητούμενο και θετικό μήνυμα… Ο κόσμος των συμβόλων της μασονίας είναι ένα είδος εργαλείο διδακτικών μεθόδων, του οποίου η είσοδος είναι απόκρυφη για τους έξω ευρισκόμενους, με τη σημερινή ορολογία ένα intranet.

Ο πολιτικός μηχανικός Göran Andersson: Μια καλή και εντυπωσιακή συνεδρίαση προϋποθέτει ότι οι υπάλληλοι δεν εκτελούν μόνο με επιτηδειότητα το δικό τους ρόλο αλλά και καταλαβαίνουν τη συμβολική σημασία του ρόλου τους. Όταν εμβαθύνουν σε αυτό και αυτοί οι ιδίοι μπορούν να βιώσουν με καινούριο τρόπο τη συνάντηση με το Θείο.

Ο Λουθηρανός πρωτοπρεσβύτερος Sakari Lehmuskallio: Οι παλαιοί πατέρες της Εκκλησίας είπαν ότι όσο πιο κοντά στον Θεόν, τόσο πιο σκοτεινό και όσο πιο σκοτεινό, τόσο πιο κοντά στον Θεόν. Κατά τη γνώμη μου αυτό αρκεί να εξηγήσει το γεγονός γιατί ο άνθρωπος, που αισθάνεται μέσα του λαχτάρα να προχωρήσει πιο βαθειά, αισθάνεται τη μασονία καλή και σωστή.

Η γενική συζήτηση και η διάλεξη στις ομάδες έδωσαν τόσο καλή εντύπωση στους συμμετέχοντες, ώστε να εκφράσουν την επιθυμία τους για συνέχεια. Για αυτόν το λόγο ο μητροπολίτης Αμβρόσιος προσκάλεσε τους μασώνους σε έναν παρόμοιο συμπόσιο στις 8 Μάϊου 2009 στο ορθόδοξο πολιτιστικό κέντρο «Σοφία» με τον τίτλο “Η αντιμετώπση του κακού. Επαφές της μασονίας και της σκιερής πλευράς της ζωής”.

Η ιερή ακολουθία κατά την έναρξη του συμποσίου θα αρχίσει στο παρεκκλήσι του ορθοδόξου πολιτιστικού κέντρου Σοφίας στις 15. Η οδηγίες για δήλωση συμμετοχής βρίσκονταν στις ιστοσελίδες της μεγάλης στοάς http://www.suurloosi.info/

Sakari Lehmuskallio

(Από το περιοδικό της μεγάλης στοάς “Koilliskulma” 2/2009)

______________________________________________

English transaltion from the Finnish Freemason magazine «Koiliskulma»

COME TO CULTURE CENTRE SOFIA
The Wall of Masons confronts the evil

According to a scientific research a part of our brotherhood are experiencing within Freemasonry a nostalgy towards the Divine. A year ago in the Orthodox Cultural Centre an inter-Masonic symposium took place with the aim to study the common elements between Freemasonry and religion. The title was “Encounter with the Divine”. Brothers from all Masonic Organizations of Finland were present.

Introduction was made by the Orthodox Metropolitan of Helsinki Ambrosius while other participants wereHeikki Kukkonen: Every symbol of ours includes a needed and positive message. The world of Masonic symbols a tool of educative methods access to which is secret for those outside, as a sort of intranet tool.

Göran Andersson, Civil Engineer: A good and impressive conference presupposes that its workers do not only skillfully perform their duties but they also understand the symbolic importance of their roles. Those who go deeper into this can also experience in a new way encounter with the divine.

Sakari Lehmuskallio, Lutheran pastor: Ancient Church Fathers said that “the closer to God the darker it is and the darker it is the closest to God”. In my opinion this alone is enough to explain the fact why to the person who has the urge to go to deeper into things, Freemasonry feels good and positive.

The general discussion and group forums gave such good impressions that participants expressed their wish for future conferences. For this reason Metropolitan Ambrosius invited the participants in a similar Symposium that will be held on May 8th, 2009 at the Orthodox Cultural Centre “Sofia” with the title “Confronting evil. Connections of Freemasonry and of the shady side of Life”

The Service of the Hours will take place in the chapel of “Sofia Centre” at 15:00. Participation applications can be found at the webpage http://www.suurloosi.info/

Sakari Lehmuskallio


Epilogue

ROMANIAN ELDERS ON ECUMENISM: THE GREATEST HERESY OF OUR TIMES

FR. GHEORGHE CALCIU (1925-2006)
The ecumenical movement is an action initiated by currents that try to level religions, nations. An action that Freemasonry has been promoting for a long time. Ecumenism is a spiritual leveling at the lowest level and the destruction of the Orthodox specific

FR DUMITRU STANILOAIE (1903-1993)
Ecumenism is the panheresy of our times. I consider it the product of Freemasonry. It makes the Truth and true faith relative. Why should I stay together with those who made women priests, with those who do not marry, with the homosexuals.

FR JUSTIN PARVU
The Saints, Holy Fathers of the X-XIII centuries couldn’t accomplish this Union. Moretheless this union will be accomplished through such shepherds of our times. Shepherds with nothing profoundly christian and religious in them. Shepherds with a political life only. It’s an ecumenism born not of the opinions of the Churches, but of personal thinking of such people.

FR ARSENIE BOCA
Ecumenism? It is the heresy of all heresies. The fall of the Church through its own servants. The instruments of the West. Only rotten debris fall from the Orthodox Church, be they bishops, priests, monks or laymen.

Advertisements
This entry was posted in ΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ, ΝΕΑ ΤΑΞΗ, ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ, ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ. Bookmark the permalink.

52 Responses to >ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΕΛΣΙΓΚΙΟΥ: ΑΝΟΙΚΤΗ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΕ ΜΑΣΩΝΟΥΣ ΣΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙ

  1. Ο/Η Misha λέει:

    >Eίναι ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ η σύμπτωση απόψεων ΟΛΩΝ των μεγαλων αββάδων τού 20ου αιώνα σχετικά με την παναίρεση του οικουμενισμού και την μασωνική της προέλευση.

  2. Ο/Η Vater Panajiotis λέει:

    >Συγκλονιστικό είναι και το ότι οι μεγάλοι αββάδες προέρχονται όλοι από σλαβικές χώρες.

  3. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >π.Παναγιωτησας επιασα αδιαβαστο θεωρουντα τους Ρουμανους σλαυους. Εν πασει περιπτωσει δυστυχως δεν υπαρχουν μαρτυριες σε άλλη γλωσσα πλην καποιων που δεν τις παραθεσε ακριβως επειδη ειτε ηταν υπερβολικες και αναξιοπιστες ή επειδη οι ομιλουντες δεν ειχαν το απαραιτητο «εκτοπισμα» είτε σε θεολογική κατάρτηση είτε σε διεθνως αναγνωρισμένη αγιότητα.

  4. Ο/Η Misha λέει:

    >Mα τι λέτε;Δεν υπάρχουν μαρτυρίες;Δεν έχει μιλήσει για τον Οικουμενισμό ο γέρων Παϊσιος,ο γέρων Φιλόθεος Ζερβάκος,ο γέρων Εφραίμ ο Κατουνακιώτης,ο γέρων Ιερώνυμος της Αίγινας,ο γέρων Επιφάνιος και τόσοι άλλοι;Ε,τώρα μάς ενοχλούν κι οι μη έλληνες…

  5. Ο/Η 2mnka λέει:

    >Ωρέ Θεοπρόβλητε, τι το παιδεύεις;Όλοι οι ανθενωτικοί ανθοικουμενιστές έχουν κουσούρια: άλλοι είναι ΓΟΧ και ζηλωτές, άλλοι είναι «αυτοκέφαλοι», άλλοι είναι Σλάβοι, άλλοι απ΄την πατρίδα του δράκουλα, σίγουρα όμως όλοι, μα όλοι, είναι «ταλιμπάν-μουτζαχεντίν-μισάνθρωποι (σ.σ. με σουβλερά δόντια, που στάζουν αίμα!), που το μίσος για τους «αδερφούς» ξεχειλίζει απ΄τα λόγια τους». (σ.σ. κι απ΄τα κόκκινα μάτια τους, που στριφογυρίζουν αγρίως!)

  6. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >MishaΕννοω μαρτυριες σε video clip. Αλλα και γραπτες παραπομπες αν υπαρχουν θα τις εβαζα ευχαριστως. Εχεις υπ οψιν σου κατι?

  7. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >2μνκαΕπειδη οι θεσεις του π.Παναγιωτη δεν ειναι ακριβως ετσι ποως φαινονται και επειδη αντιλαμβανομαι πως ταυτιζεται με τις θεσεις του Μητροπολιτη Γερμανιας τις οποιες εχω τσεκαρει μεσω τριτου ιερεως οτι ειναι σωστες ας μην του προσαπτουμε σκοπιμοτητες.Το Σεπτεμβριο θα γινω αναδοχος στην Γερμανια και μαλιστα θα παρασεει ο Γερμανιας. Οταν περασει λγιο η αναμπουμπουλα με αυτο το αίσχος θα κανω δημοσιευση με συγκεκριμενο περιστατικο που δειχνει οτι ο Γερμανιας ουτε οικουμενσιτης ειναι με την εννοια που το λεμε-λετε αλλα ουτε και ακραιος στην συμβιωση του με τους ετεροδοξους και μαλιστα σαν ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΣ. Πιστευω οτι κρατα τη σωστη γραμμη, που θα κρατουσα και εγω αν ημουν στην θεση του.Τωρα αν μας προκυψει καποια πρωϊα ξεφωνημενη Μασωνισα, ε ρε παιδια ετσι που φτασαμε δεν βαζω το χερι μου στη φωτια ουτε για τη μαννα μου.

  8. Ο/Η 2mnka λέει:

    >Δεν έχω κάτι να προσάψω στον Γερμανίας, πολύ απλά επειδή δεν γνωρίζω κάτι, ούτε καλό ούτε κακό.Ομοίως δεν μπορώ να εκφέρω άποψη για τον πατέρα Παναγιώτη, επειδή επίσης δεν ξέρω τίποτα γι΄αυτόν. Όμως… ΒΑΡΕΘΗΚΑ!Βαρέθηκα την στρατευμένη και συντονισμένη επίθεση, και την διασπορά υπονοούμενων για τις προθέσεις και την ηθική και πνευματική στάθμη, του οιουδήποτε αντιτιθέμενου στην ισοπέδωση των πάντων.Αγαπάς την Ελλάδα και προασπίζεις την ακεραιότητά της;Είσαι εθνικιστής, ελληνάρας και έχεις ΜΙΣΟΣ! Υποστηρίζεις πως ο τόπος δεν αντέχει τόσους μετανάστες;Είσαι ρατσιστής, φασίστας και έχεις ΜΙΣΟΣ!Λες πως η ομοφυλοφιλία δεν είναι φυσιολογική κατάσταση;Είσαι ομόφοβος, υποκριτής και έχεις ΜΙΣΟΣ!Επικρίνεις τις σφαγές αμάχων στην Παλαιστίνη;Είσαι ναζί, αντισημίτης και έχεις ΜΙΣΟΣ!Λες πως το Βατικανό είναι αιρετικό; Είσαι συντηρητικός, θρησκόληπτος και έχεις ΜΙΣΟΣ!Επιθυμείς την ακεραιότητα της Ορθοδοξίας;Είσαι ζηλωτής, ΓΟΧ και έχεις ΜΙΣΟΣ! Σε κάθε περίπτωση, είσαι ταλιμπάν-μουτζαχεντίν-μισάνθρωπος και έχεις ΜΙΣΟΣ!Σε κάθε περίπτωση, οι προθέσεις σου είναι σκοτεινές και ύποπτες.Και έχεις ΜΙΣΟΣ!Είναι τόσο όμοια τα «επιχειρήματα», που δεν μπορεί παρά να προέρχονται απ΄τους ίδιους εμπνευστές, κι όσοι τα παπαγαλίζουν με αυτοματικό τρόπο ας κάνουν την αυτοκριτική τους, να συνειδητοποιήσουν επιτέλους, ποια συμφέροντα και ποιες μεθοδεύσεις εξυπηρετούν με την στάση τους, συνειδητά ή ασυνείδητα.ΒΑ-ΡΕ-ΘΗ-ΚΑ!

  9. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >2mnkaΜα προφανως καιολα αυτα τα Νεοταξικα προερχονται από τοα ιδια κεντρα.Εγω τα αποκαλω ιδεολογικη αστυνομια και πολιτιστικη τρομοκρατια. Προφανως θελουν να μας φιμωσουν.Σημερα μολις ειχε απ οτι μου ελεγε η γυναικα μου στις ειδησεις στον Alpha (πως το παθανε) την… Miss California η οποια εχασε το στεμμα της Μις Αμερικη αν και πανεμορφη επειδη της εθεσαν ΣΤΗΜΕΝΗ ερωτηση παγιδα αν εχει αντιρρηση για τον γαμο των ομοφυλοφιλων και εκεινη απαντησε εξυπνα αλλα με θαρρος πως στην οικογενεια της θεωρουν οτι γαμος καλειται η ενωση μονο ανδρος και γυναικος, χωρις ομως να θελει να θιξει κανενα για τις επιλογες του.Αυτο ηταν! Εχασε το στεμμα. Προφανως ΣΤΗΜΜΕΝΗ ερωτηση που σκοπο ειχε να εκπαιδευσει το κοινο στην αποδοχη του γαμου των ομοφυλοφιλων και να εξοντωσει ακομα και μια υποψηφια καλιστειων εαν εχει αντιθετη γνωμη.ΖΟΥΜΕ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ Η ΣΤΑΛΙΝΙΚΗ ή η ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ προπαγναδα ΩΧΡΙΟΥΝ. Εδω ξαναγραφουν ακομα και την ιστορια.

  10. Ο/Η Owain Glyndwr λέει:

    >Θα συμφωνήσω σε ότι αφορά την προπαγάνδα,η κομμουνιστική και η ναζιστική προπαγάνδα πράγματι ωχριούν μπροστά στην αγγλοσαξωνική (δείτε για παράδειγμα γιατί και με ποιον τρόπο παρουσιάζονται στο εξωτερικό με τον τρόπο αυτό τα ελληνικά θέματα,για παράδειγμα τα καλά του Δεκεμβρίου).Αυτή η καταστολή με ενοχλεί.Μην πω για την συγκεκριμένη προπαγανδιστική γραμμή του 85% της ελληνικής τηλεθέασης και πωλήσεων…ο νοών νοείτω.Και μιας και λέμε για προπαγάνδα μου ήρθε στο νου κατευθείαν η Ελευθεροτυπία και η Καθημερινή (η οποία έχει καταντήσει άθλια και πανάθλια και έχω πολλούς λόγους να μισώ το αλλαφουζέϊκο) καιψάλλες εφημερίδες της «προόδου» είδατε πως έκραξαν τον καημένο τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος μόλις μίλησε κάπως;αυτοί που μερικές μέρες πριν έστρωναν βάγια…Ούτε εγώ πιστεύω ότι μεταξύ ομοφυλοφίλων μπορεί να υπάρξει γάμος,αλλά αστική ένωση γιατί να μην υπάρξει;αν μη τι άλλο για καθαρά πρακτικούς λόγους

  11. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >Η θεση μου ειναι πως ουτε γμαος ουτε ατικη ενωση πρπει να υπαρξει υπ αυτην την εννοια.Κατ αρχην ησχεση ενος ζευγαριου, ακομα και ετεροφυλοφιλου ΔΕΝ αφορα το ιδιο. Μπορει και να μην παντρευτει ποτε, η σχεση του δεν ισχυει; Εκκλησιαστικα ο γαμος γινεται ως ευλογια και μονον αλλα και ως ΜΑΡΤΥΡΙΑ οτι ο Α και η Β ειναι ζευγαρι. Γι αυτο και οι κουμπαροι.Και στον πολιτικο γαμο υπαρχουν ΜΑΡΤΥΡΕΣ που σημαινει οτι το ζευγαρι επισημοποιει την σχεση του ΟΧΙ μεταξυ τους αλλα σε σχεση με ΕΜΑΣ. ΕΜΕΙΣ ως κοινωνια καλουμαστε να αποδεχτθουμε οτι οι συγκεκριμενοι αποτελουν ζευγαρι. ΕΜΕΙΣ τους παντρευομαστε.Γι αυτο και δεν ισχυουν γαμοι μεταξυ πατερα και κορης ή αδελφων ή ακομα συζυγου και γκομενας. ΕΜΕΙΣ ως κοινωνια αρνουμαστε την υπαρξη τετοιας σχεσης ασχετως αν στην πραξη ΙΣΧΥΕΙ σε περιπτωση π.χ. αιμομικτων, ή εξωσυζυγικων σχεσεων.Το ιδιο και με τους ομοφυλοφιλους. Καλα για θρηκευτικα ΔΕΝ το συζηταω. Αλλα και πολιτικα ΔΕΝ ειναι Θεμα αν δυο ομοφυλοφιλοι συζουν μεταξυ τους. Η σχεση ΙΣΧΥΕΙ ετσι κι αλλιως, εκτος αν ζουσαμε σε καμμια θεοκρτατια ή δικτατορια οπου η στυνομια θα μπαινει στα σπιτια των πολιτων και θα βουρδουλιαζει τους «ανηθικους».Τετοι πραγμα ΔΕΝ ισχυει. Επομενως αυτο που ειναι το ζητουμενο σημερα ειναι να παντρευτουμε ΕΜΕΙΣ ως ΜΑΡΤΥΡΕΣ (οι μαρτυρες στους γαμους εκπροσωπουν όλο το κοινωνικο συνολο) μιας τετοιας σχεσης. Και συνεπως αν διαφωνουμε οι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ στον χαρακτηρισμο ως «γαμου» μιας τετοιας σχεσης στην ουσια ΒΙΑΖΟΜΑΣΤΕ να αποδεθουμε κατι που αφορα ως κοινωνικο γεγονος ΚΑΙ ΕΜΑΣ, εξ ισου οσο και τους αμεσα ενδιαφερομενους.Δηλαδη σε εναν γαμο ομοφυλοφιλων τους ΠΑΝΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ. Απο την στιγμη λοιπον που ενω δεν θελουμε μας το ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΑ εχουμε πλεον ΛΑΝΘΑΝΟΝΤΑ ΦΑΣΙΣΜΟ.Η δικη μας θεση θα ηταν απανθρωπη αν στιγματιζαμε ή επεμβαιναμε στην ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ζωη δυο προσωπων που επιλεγουν να ζουν ως ομοφυλοφιλοι. Ομως αππο την στιμη που εχουμ συμβολαιογραφικη πραξη τοτε το θεμα ΠΑΥΕΙ να ειναι προσωπικο και γινεται ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ.Για την συμβιωση που λες κια διαφορα πρακτικα ζητηματα που εχω ακουσει που παντα παρουσιαζονται ωραιοποιημενα απο την gay mafia (π.χ.ωστε να αποκατασταθουν οικονομικα οι διαφοροι ζιγκολο με διαφορους ματσωμενους κωλογερους) το θεμα ισως να επρεπε να εξετασθει αλλα και για αλλους λογους.Π.χ. υπαρχουν οικογενειες που περιθαλπτουν μια γρια ή γηροκομουν ενα εγκατελελειμενο γερο. Γιατι να μην εχουν και εκεινοι δικαιωμα οικονομικης αποκαταστασης σε περιπτωσεις κληρονομιας ή περιουσιακων στοιχειων.Οτριδηποτε αλλο ειναι εκ του πονηρου και στοχο εχει την μαϊμουδιστικη επιβολη μιας μικροαστικης σχεσης στην κοινωνια επειδη καποιςομκυριος με κλονισμενο ψυχισμο θελει ονειρευεται να ντυθει νυφουλα. Και δεν ανφερομαι στην σεξουαλικοτητα του αλλα στο να θεωρησει ως γαμο κατι που δεν ειναι διοτι ειναι μια σχεση ΕΚ ΦΥΣΕΩΣ ΣΤΕΙΡΑ. Και η Εκκλησια ειναι εδω για να ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ την ασθενεια και την στιροτητα και οχι να την ευλογει.Το ολο θεμα του γαμου κατ εμενα ΕΝΑ σκοπο εχει πλην καποιων δευτερευοντων πρκτικων ζητηματων: Την ΗΘΙΚΗ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗ ωστε πλεον να μπορουν μερικοι μερικοι να παραδοθουν ανεμποδιστοι στα παθη τουςχωρι ελεγχο απο πουθενα και κανενα.Γιατι η Νεα Ταξη πλασαρει την ομοφυλοφιλία;Δικες μου ερμηνειεςα) Η τεχνητη συγκρατηση και μειωση του πληθυσμου της γης με την ψυχολογικη ΣΤΕΙΡΩΣΗ των θυματων της ομοφυλοφιλιας.β) ο Πανηδονισμος των αντιχριστων κρατουντων την οικουμενη όπου γυρω από το σεξ ΤΑ ΠΑΝΤΑ επιτεπονται (βλεπε και φεστιβαλ πορνο και διαστροφων με ιοργανωτη των Αρχιεπισκοπο Πασης Ελλαδος Βαλλιανατο).γ) Τον γεννετικο, αριθμητικο και ηθικο εκφυλισμο των λαων και θρησκευματων που θα εισαγαγουν την ομοφυλοφιλια στις κοινωνιες τους εν αντιθεσει με θρησκευματα που προφυλασσονται και διατηρουνται δια πυρος και σιδηρου όπως π.χ. οι Εβραιοι -για να πω ενα τυχαιο παραδειγμα, οι οποιοι αντι να βαζουν βερ στο κρασι τους οπως κατι Φιναλνδοι Μητροπολιτες τουναντιον επιβαλλουν παγκοσμιως την λατρεια και την ιδειολογια τους και φυσικα ΔΕΝ εχουν στις ταξεις τους τετοια εκφυλιστικα φαινομενα.

  12. Ο/Η 2mnka λέει:

    >Επειδή δεν είναι (ούτε και υποχρεούνται να είναι) οι πάντες χριστιανοί ορθόδοξοι, κι επειδή δεν ζούμε σε θεοκρατικό κράτος, εγώ δεν θα ήμουν αντίθετη σε, κάποιας μορφής, ιδιωτικό συμβόλαιο ανάληψης αμοιβαίας ευθύνης (και για τους ετερόφυλους που συμβιώνουν εκτός γάμου), ώστε να λυθούν κάποια, όντως υπαρκτά, προβλήματα πρακτικής φύσης. Αυτό όμως δεν μπορεί να έχει καμία σχέση με τα ωφελήματα που θέσπισε η κοινωνία για την προαγωγή και προστασία της οικογένειας, όπως π.χ. οικογενειακά επιδόματα, φορολογικές ελαφρύνσεις, επιδοτούμενα δάνεια κλπ, ούτε και και να ταυτίζεται, επ΄ουδενί τρόπω, με τον θεσμό του γάμου.Και πολύ περισσότερο, δεν είναι δυνατόν να έχουμε την απαίτηση να το αποδέχεται η Εκκλησία!Αρέσει, δεν αρέσει στους ομοφυλόφιλους, η ομοφυλοφιλία είναι απολύτως και ξεκάθαρα καταδικαστέα, ακόμα κι απ΄ τα Ευαγγέλια.Το να αποδεχτεί η Εκκλησία την ομοφυλοφιλία ως οτιδήποτε άλλο, εκτός απο πτώση και πάθος, θα ήταν διαστροφή κατά πολύ διαστροφικότερη της ίδιας της ομοφυλοφιλίας.Είναι ελεύθερος ο καθένας να ζήσει τη ζωή του όπως θέλει, αλλά αν θέλει να είναι μέλος της Εκκλησίας, οφείλει να προσαρμοστεί με τα πιστεύω της.(όπως αν θέλει να είναι μέλος π.χ. του ΚΚΕ, δεν μπορεί να προπαγανδίζει τον ναζισμό, ή ένα μέλος του ΛΑΟΣ δεν μπορεί να προωθεί τον προλεταριακό διεθνισμό και την προλεταριακή επανάσταση! )

  13. Ο/Η SkyWatcher λέει:

    >Συμφωνώ με την 2mnka στο προηγούμενο σχόλιο (1:02).Ο Theoprovlitos πρότεινε σε προηγούμενη ανάρτηση να γράψω σχετικά με τον διωγμό των χριστιανών και όσων δεν συμμορφώνονται στην «πολιτικά ορθή» αποδοχή της ομοφυλοφιλικής ΑΤΖΕΝΤΑΣ.Έχω γράψει αρκετά στον ΚΟΚΙΝΟ ΟΥΡΑΝΟ – ενδεικτικά βλέπε: «Χριστιανός απολύθηκε από («χριστιανικό») φιλανθρωπικό ίδρυμα γιατί είπε την γνώμη του (ΑΚΡΙΒΩΣ:ΕΙΠΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ!)για την ομοφυλοφιλία» http://redskywarning.blogspot.com/2009/04/christian-employee.htmlκαι «Χριστιανή ληξίαρχος απειλήθηκε με απόλυση επειδή αρνήθηκε να τελέσει γάμους ομοφυλοφίλων» http://redskywarning.blogspot.com/2009/03/blog-post_27.htmlκαι«Άρχισε το κυνήγι των χριστιανών χάριν της «ισότητας»http://redskywarning.blogspot.com/2009/04/hotel.htmlΕιδικά σε αυτό το άρθρο ΞΕΓΥΜΝΩΝΕΤΑΙ ΟΛΗ Η ΝΟΣΗΡΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΑΙ Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΩΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩΝ «ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡ. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ»Ρίξτε μια ματιά και στο νέο άρθρο που αποτελεί μετάφραση αγγλικού άρθρου:»Gay Propaganda: Εξαπάτηση από την αρχή ως το τέλος» http://redskywarning.blogspot.com/2009/05/gay-propaganda.htmlΕίναι ωραία η συζήτηση που έχει ανοιχτεί στο blog του Theoprovlitou, σας παρακολουθώ συνεχώς – χαίρομαι για την συμμετοχή του φίλου Owain (ρίξε, αν θες, καμιά ερμηνεία για την ταυτότητα του πραγματικού Owain Glyndwr), αλλά δύσκολα βρίσκω χρόνο για περισσότερα… Ευελπιστώ αργότερα.Την αγάπη μου.

  14. Ο/Η Vater Panajiotis λέει:

    >Τα τελευταία δύο χρόνια έχω μετρήσει πάνω από 14(!!!) Εκθέσεις Πορνοβιομηχανίας στις γύρω πόλεις, όπου φυσικά κυριαρχούν οι «πολύχρωμοι» αν κρίνω από τα κιόσκια που στήνουν σε κάθε γωνιά. Κάθε μήνα περίπου ξεφυτρώνουν ανακοινώσεις με «πικάντικες» φωτογραφίες και «προσφορές» για «εκθέσεις¨που διοργανώνονται σε μεγάλα εκθεσιακά και συνεδριακά κέντρα (εμ πως θα πουν τις απόψεις τους οι τοπικοί Βαλλιανάτοι), όπου μόνιμο θέμα είναι ο ομόφυλος γάμος-τι άλλο;. Δεν συζητώ για αντιδράσεις τύπου Λουκά με πλακάτ και φωνές (έχεις πάει σούμπιτος στο κάγκελο) αλλά ούτε μια γραμμή διαμαρτυρίας δεν μπορεί να γράψει κάποιος σε τοπικό έντυπο. Ακόμη και σκληροπυρηνικοί ΡΚαθολικοί και ευσεβιστές Προτεστάντες (οι ευσεβιστές, όχι οι ανήκοντες στην Rainbow Church of Germany)κάνουν τουμπεκί διότι δεν είναι «πολιτικώς ορθή» η διαμαρτυρία! Κερασάκι στην τούρτα οι προσκλήσεις που στέλνουν(!!!) οι διοργανωτές σε πολλές εκκλησιαστικές κοινότητες έτσι ώστε όταν (λογικά) δεν λάβουν απάντηση να μπορούν να πουν πόσο «οπισθοδρομικοί και ομοφοβικοί» είναι οι χριστιανοί.ΥΓ. Η πλειοψηφία της σεξοβιομηχανίας εδώ (αυτό είναι το αδιανόητο) ανήκει στα «ξαδέλφια» μας οι οποίοι, εκτός από το ότι είναι μουσουλμάνοι, δεν αφήνουν τις δικές τους γυναίκες να ξεμυτίσουν από το σπίτι. Λατρεύουν όμως να ασχολούνται με τη διαφθορά των… γκιαούρηδων. Αλλά προς Αλλάχ:δεν το αναφέρουμε αυτό. Δεν είναι πολιτικώς ορθόν. Να μην είμεθα και ρατσισταί!

  15. Ο/Η Vater Panajiotis λέει:

    >Θεοπρόβλητε,mea culpa.Η ρουμανική εκκλησία από την αρχή της ύπαρξής της χρησιμοποιεί την σλαβωνική γλώσσα ως λειτουργική, επισήμως μέχρι τον 19ο αιώνα-ανεπισήμως μέχρι σήμερα. Όταν λειτουργώ με Ρουμάνο ιερέα αυτός χρησιμοποιεί την Altkirchenslawische μετάφραση της Θείας Λειτουργίας. Η λέξη «σλαύοι» που χρησιμοποίησα ήταν πιο πολύ στο «εκκλησιαστικό πνεύμα» των πραγμάτων. Το πόσο σλάυοι ή όχι είναι οι Ρουμάνοι άλλωστε δεν με πειράζει. Δεν πιστεύω πως η το Σώμα του Χριστού διαχωρίζεται σε κατηγορίες-και δη εθνικές.

  16. Ο/Η 2mnka λέει:

    >Μ’ αυτά που διαβάζω εδώ μέσα, έχω αρχίσει να καταλαβαίνω αυτούς που, εδώ και χρόνια, κυκλοφορούν στους δρόμους της Αμερικής με πλακάτ «ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ»!

  17. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΟΙΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΔΙΟΤΙ ΔΕΧΟΜΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ, ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΩΣ, ΚΑΙ ΔΙΟΛΟΥ ΑΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ.ΕΧΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΑΝΤΩΣ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, Η ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ ΑΘΗΝΩΝ, Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ, ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΚΑΙ ΜΟΣΧΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ.

  18. Ο/Η Μisha λέει:

    >Φίλε TheoprovlitosΣωσε όλο το περιεχόμενο του μπλόγκ ωστε σε περίπτωση που γίνει η στραβή να το επαναφέρεις.Πηγαίνεις στο dashboard κατόπιν settings και ύστερα export blog

  19. Ο/Η Owain Glyndwr λέει:

    >Ξέρω ποιος ήταν ο Owain Glyndwr

  20. Ο/Η Vater Panajiotis λέει:

    >Θεοπρόβλητε,σε ποια ενορία θα γίνεις ανάδοχος; Κατά π.Μιχαήλ μεριά;

  21. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >στον π.Nebo. Και θελει να παραστει οπωσδηποτε ο Σεβασμιωτατος. Ελπιζω να μου χωραει το κουστουμι μεχρι τοτε.

  22. Ο/Η Vater Panajiotis λέει:

    >Οκ. Ούτως ή άλλως θα κατέβω Darmstadt. Ελπίζω να σε πετύχω.

  23. Ο/Η Γερασιμος λέει:

    >Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ Ο MISHA ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΚΑΤΙ. ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΦΡΟΝΕΙ ΤΑ ΤΩΝ ΖΗΛΩΤΩΝ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ Γ.Ο.Χ.? ΜΗΠΩΣ ΘΕΩΡΕΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΟ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗ «ΣΤΑΜΠΑ» ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗ? ΑΣ ΜΑΣ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΛΙΓΟ.

  24. Ο/Η Misha λέει:

    >@ΓεράσιμοςΟι απόψεις μου ταυτίζονται με τις απόψεις τών οσίων γερόντων Φιλοθέου Ζερβάκου, Ιουστίνου Πόποβιτς, Ιωάννου Μαξίμοβιτς και Παϊσίου τού Αγιορείτου.Θεωρώ τον οικουμενισμό ώς παναίρεση,όπως και οι προαναφερθέντες αββάδες.Εσείς, ας έχετε την ευχή του «εκ δυσμών ποιμένος και προέδρου σας» Πάπα,(κατά την προς τιμήν του συνταχθείσα φαναριώτικη υμνολογία) που τόσο διακαώς επιθυμείτε, κατά πως φαίνεται.

  25. Ο/Η Vater Panajiotis λέει:

    >Εγώ πάλι είμαι οπαδός των αποφάσεων των Οικουμενικών Συνόδων της Ορθόδοξης Εκκλησίας και θεωρώ τους αρνητές τους τουλάχιστον σχισματικούς. Η Ορθοδοξία δεν είχε ούτε θα έχει γκουρού.

  26. Ο/Η Owain Glyndwr λέει:

    >Θα συμφωνήσω με τον π.Παναγιώτη!Η θρησκεία μας είναι ο χριστιανισμός και όχι ο γεροντισμός…ο οποίος καμιά φορά μπορεί να πάσχει από άνοια.Βέβαια άλλο αυτό και άλλο με τρόπο να δικαιολογούμε φαναριώτικα και ρώσικα και…μογγολέζικα αίσχη.Οι Οικουμενικές μόνο από Οικουμενικές αλλάζουν και κατά την ταπεινή μου γνώμη μια Οικουμενική την χρειαζόμαστε,για να ξαναδεί ορισμένα θέματα και από άλλο μάτι,πιο επιστημονικό,λιγότερο σχολαστικιστικό.Και για να σας πειράξω λίγο πάτερ μου (καλοπροαίρετα),ωραίοι οι κανόνες αλλά ένας μόνο βρίσκεται σε εκτίμηση από την εκκλησιαστική σας αρχή…

  27. Ο/Η Owain Glyndwr λέει:

    >Και φυσικά ρωσσόφιλε Misha να βλέπουμε και τα αίσχη της…Τρίτης Ρώμης,που ιστορικά και πολλά είναι και αρκούντως ανθελληνικά

  28. Ο/Η Vater Panajiotis λέει:

    >ΝΑ περιμένω να πεις ποιον ή να σε ρωτήσω;

  29. Ο/Η Owain Glyndwr λέει:

    >α,λέω γι’αυτόν της 4ης Συνόδου που μιλά για το που πρέπει να υπάγονται οι εκκλησίες που βρίσκονται σε μη ορθόδοξες χώρες («εν τοις βαρβάροις»),και για τον οποίο λένε ότι το Οικουμενικό πατριαρχείο υπερβάλει,εγώ δεν εκφέρω γνώμη γιατί δεν γνωρίζω καλά το θέμα, 28ος είναι ή κάνω λάθος;

  30. Ο/Η Misha λέει:

    >@π.ΠαναγιώτηΤην σύνοδο του 879 επί Μεγάλου Φωτίου και τις συνόδους του 1341-1351 επί αγίου Γρηγορίου τού Παλαμά και τις αποφάσεις τους τις δέχεστε; Kαι αν όχι γιατί ;@ΟwainΕυχαριστώ για τον χαρακτηρισμό.Συχωρέστε με που δε μπορώ να συμμεριστώ την φιλομοφυλόφιλη οπτική σας.

  31. Ο/Η Owain Glyndwr λέει:

    >Παρακαλώ φίλτατε Μιχαήλ και συγχωρεμένος εκ βάθους καρδίας αλλά τι σχέση έχει η οπτική μου με το παρόν θέμα και με το παραπάνω σχόλιό μου περί γεροντισμού και αισχών της Τρίτης (τρομάρα της) Ρώμης (που αν είχαν τα σχέδιά της πετύχει στο Λευκό Πύργο θα κυμάτιζε η βουλγαρική σημαία,αλλά φαίνεται πως ο άγιος προτίμησε το πραγματικό του όνομα από το Dmitry,εσείς πάντως θα χαιρόσασταν γιατί θα παραμέναμε μακριά από τον φαναριώτικο οικουμενισμό…);φαντάζομαι θα περιμένατε καιρό να μου την πείτε…Πάντως θα ξέρετε ότι και ο σημερινός Αγιώτατος και Μακαριώτατος Μόσχας και πασών κατηγορείται ως παναιρετικός οικουμενιστής…

  32. Ο/Η Vater Panajiotis λέει:

    >Η Ορθόδοξη Εκκλησία έχει αναγνωρίσει ως «οικουμενικές» συνόδους μέχρι και την Ζ’. Το Νομοκανονικό Δίκαιο και οι Νομοκάνονες το ορίζουν σαφώς. Δες σχετικά: Γ. Ράλλη – Μ. Ποτλή, Σύνταγμα των θείων και Ιερών κανόνων, τόμ. Β’, Αθήνησιν 1852, σελ. 113.165.192.216.292.293.295.555 καιΝικοδήμου Αγιορείτου, Πηδάλιον (ακριβής ανατύπωσις της γ’ εκδόσεως του 1864), εκδ. Βασ. Ρηγόπουλου, Θεσσαλονίκη 2003, σελ. 763.Από κει και πέρα, νάχαμε να λέγαμε. Δεν τις δέχομαι ως οικουμενικές, αν θες μια απλή απάντηση.Φυσικά και ο 28ος Κανόνας είναι σημαντικός.

  33. Ο/Η Owain Glyndwr λέει:

    >Για τον 28ο θα συμφωνήσω πάτερ,μας συμφέρει (ε η αλήθεια είναι ότι περισσότερο συμφεροντολογικά συμφωνώ,νομοκανονικά δεν ξέρω τίποτα από τέτοια θέματα αλλά μάλλον το Οικουμενικό έχει δίκιο,αν εξαιρέσουμε τις περί Αφρικής αξιώσεις)

  34. Ο/Η Vater Panajiotis λέει:

    >Το διαβάσαμε και αυτό. Οι μουζαχεντίν έχουν μεγαλύτερο βάρος από τους Νομοκάνονες!! Να δούμε τι άλλο θα ακούσουμε από τους σχισματικούς παλαιοημερολογήτες-και -ίζοντες.

  35. Ο/Η Vater Panajiotis λέει:

    >Προς αποφυγή παρεξήγησης: σχισματικό εννοώ την ΟΟΔΕ,η οποία (μεγάλο το γέλιο) έχει ανεβάσει ως «πρότυπο» Δογματικής, τη Δογματική του Μητροπολίτη Περγάμου Ζηζιούλα!!!Και κάτι ακόμη: Η ανωνυμία των μελών της είναι ακόμη τρανταχτότερο δείγμα αίρεσης.

  36. Ο/Η Misha λέει:

    >Tι άλλο θα ακούσουμε από τους λατινίζοντες και λατινόφρονες…Ας είναι.Καθείς εφ ω ετάχθη.

  37. Ο/Η Owain Glyndwr λέει:

    >Ωραία πήρε φωτιά η συζήτηση!Misha (Μιχαήλ ελληνιστί) γιατί δεν μου απαντάτε θα με ενδιέφερε η άποψή σας περί Ρώσσων και αν θα ήταν καλύτερα τα δικά τους σχέδια προς χάριν της ΟρθοδοξίαςΤώρα λατινόφρων και λατινίζων (άραγε οι Λατίνοι δεν έχουν τίποτα καλό,εγώ πολλά θετικά μπορώ να βρω πάνω τους που θα άξιζε να τα δούμε) όποιος δεν φωνασκεί σαν την Λουκά γιατί;στο θέμα αυτό η γνώμη του π.Παναγιώτη μου φαίνεται πολύ καλά τεκμηριωμένη

  38. Ο/Η Vater Panajiotis λέει:

    >Προσπάθησα να είμαι όσο πιο ευγενικός γίνεται. Δεν συνεχίζω το ολίσθημα. Αλήθεια, στην ΟΟΔΕ γιορτάζουν κάποιον στις 21 Μαϊου; Διότι θυμάμαι γιορτάζει κάποιος ΛΑΤΙΝΟΣ που δεν ήξερε ΛΕΞΗ ελληνικά.

  39. Ο/Η Vater Panajiotis λέει:

    >Μου έρχονται και άλλα: το άμφιο του Διακόνου, πως το ονομάζουν στην ΟΟΔΕ; Το καθαγιασμένο ύφασμα πάνω στο οποίο τελείται η Θ.Λειτουργία;Τα βιβλία που διάβαζε ο Μακράκης, πως τα ονομάζουν; Λυπάμαι, αν η Ορθοδοξία στην Ελλάδα έχει τέτοιους υπερασπιστές. Δεν χρειάζεται εχθρούς.

  40. Ο/Η Owain Glyndwr λέει:

    >Τουλάχιστον να τα μιλάει κάπως θα ήξερε αφού και lingua franca ήταν τότε και η μητέρα του ήταν Ελληνίδα

  41. Ο/Η Vater Panajiotis λέει:

    >Owain Glyndwr,ο επίσημος βιογράφος του, Ευσέβιος Καισαρείας τον χαρακτηρίζει «ξένον της ελληνικής παιδείας». Από κει και πέρα, ας υποθέσουμε ό,τι θέλει ο καθένας μας.Το πως χαρακτηρίζεις την μητέρα του «Ελληνίδα» μου είναι παράξενο. Ίσως από τα βάθη της Μ.Ασίας, ίσως και από την Βρετανία!!Σκοτεινό background.

  42. Ο/Η Owain Glyndwr λέει:

    >Τα περί Βρετανίας είναι εθνικιστικές βλακείες των Βρετανών.Την μπερδεύουν με κάποια πριγκίπισσα Έλινορ που έζησε περίπου την ίδια εποχή στην Βρετανία,αλλά άλλο το ένα όνομα άλλο το άλλο.Οι Βρετανοί λένε ότι και ο άγιος Γεώργιος ήταν Βρετανός. Η αγία Ελένη καταγόταν από το Δρέπανο της Βιθυνίας που δεν είναι βάθη της Ασίας σίγουρα, και μετά προς τιμήν της ονομάστηκε Ελενόπολις.Έτσι πολλοί ιστορικοί κάνουν την υπόθεση αυτή. Ο Κωνσταντίνος ελληνική παιδεία δεν είχε αλλά λίγα ελληνικά θα ήξερε.Για τους ooders έχω φρίξει με τα αίσχη που γράφουν για την ελληνική επανάσταση και την υποβάθμιση σε σημείο αστείο της εθνικότητάς μας.Κακά τα ψέμματα βέβαια,αν σε κάτι συμφωνούν οι φαναριώτες με αυτούς είναι ο φετιχισμός της Ρωμηοσύνης,που εμένα μου φαίνεται παράλογο να παίρνω το όνομά μου από έναν αρχαίο κατακτητικό λαό της κεντρικής Ιταλίας,όλα αυτά πολύ ιδεοληπτικά μου φαίνονται (το ίδιο σοκ έπαθα διαβάζοντας κάποια κείμενα του π.Ρωμανίδη,που μετά έμαθα ότι είχε σπαστεί με τον Βαρθολομαίο,το γιατί δεν το ξέρω αλλά οι απόψεις του θα έπρεπε να ευχαριστούν τον δεύτερο).Και όσον αφορά την ooder άκρως προδοτικό Έλληνας να μιλάει έτσι σε βαθμό ποινικά κολάσιμο και να υβρίζει έτσι την Επανάσταση.Και μιας και είπα για ύβρεις και Επανάσταση δεν είναι και οι μοναδικοί που το κάνουν…ας θυμηθούμε τι έλεγε τον Νοέμβριο του ’91 μιας primus inter pares ψυχή κάπου κοντά στον Βόσπορο…Misha θα ήθελα την γνώμη σου για όλα αυτάΥ.Γ. Τι Ρεπούση τι ooders…

  43. Ο/Η Owain Glyndwr λέει:

    >πάτερ μου εσείς πιστεύεται ότι είναι άγιος;

  44. Ο/Η Vater Panajiotis λέει:

    >Εννοείται πως είναι άγιος!Αδιάφορο αν ήταν πρόξενος πολλών κακών, άσχετος με την ελληνική ή ο,τιδήποτε άλλο. Ο Χριστός σώζει την ανθρώπινη ύπαρξη, δεν είναι νομικός δικαστής. Η του ληστού μετάνοια τον παράδεισον εσύλησε…γιατί όχι και του Κωνσταντίνου!Για την Ρωμιοσύνη, ας μιλήσουμε άλλη φορά.

  45. Ο/Η Owain Glyndwr λέει:

    >ναι φυσικά είναι, αν μετανόησε όμως,οι δυτικοί λένε πως δεν υπάρχουν τέτοιες ενδείξεις (βέβαια εδώ στην Ελλάδα οι δυτικοί των νησιών τον τιμούν κάπως για ιστορικούς λόγους που συνδέονται με την Βενετία ή από συνήθεια από την εποχή πριν γίνουν δυτικοί)

  46. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >Περι ΟΟΔΕπ. Παναγιωτη δεν επενεβηκα αμεσα πριν διασταυρωσω καποια πραγματα αλλα ΔΕΝ ειναι σχισματικοι ουτε Παλιοημερολογιτες αλλα μαλλον τουναντιον του Πατριαρχικου κλιματος.Αυτα περι αποκαταστασης της αλήθειας.Τωρα να διαφωνει κανεις με επιμερους θεσεις τους θεμιτον, αλλα παντως παλιοημερολογιτες δεν ειναι

  47. Ο/Η Owain Glyndwr λέει:

    >Αυτοκαταστροφικοί είναι,ακούς εκεί να γιορτάζουμε την κατάκτηση από τους Ρωμαίους!η άλλη όψη του ρεπουσισμού.Αλλά το χειρότερο είναι ότι αυτά τα προβάλλουν σαν δόγματα και ότι αν χριστιανός δεν πιστεύει στον ανθελληνισμό τους θα πάει στην κόλαση!

  48. Ο/Η OΟDΕ λέει:

    >@ TheoprovlitosΜας έχουν πει: Σχισματικούς, Παπικούς, Αιρετικούς, Χριστοδουλικούς, Παλαιοημερολογίτες, Ιερωνυμικούς, ακροαριστερούς, Ακροδεξιούς κτλ κτλΕίμαστε μόνο ενός κλίματος: Του Εκκλησιαστικού. :-)Αν ο Πάτερ θέλει να πετάει λάσπη, πρόβλημα του, δεν τιμά το Ράσο του, το αντίθετο…αυτό που φορά τον κρίνει και τον καταδικάζει αν πετάει λάσπες. Μπορεί να πάει στην πρώτη – πρώτη σελίδα του oodegr.com να βρει το τηλέφωνο της Συνοδικής Επιτροπή επι των Αιρέσεων και να ρωτήσει τον π. Κυριακό Τσουρό, Γραμματέα, αν είμαστε αιρετικοί, σχισματικοί η οτιδήποτε άλλο. Θα βρει πως είμαστε ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΟΙ. Πέραν τούτου, για την Ογδοη Οικουμενική σύνοδο υπάρχει Επιστολή με Πανορθόδοξη Εγκριση. Προφανώς και αυτοί που την υπέγραψαν ήταν αιρετικοί;http://tinyurl.com/8h-oikoumΤώρα πως είμαστε παλαιοημερολογίτες και συνάμα έχουμε την δογματική του Ζηζιούλα, τον οποίον βγάζουν ΣΠΥΡΙΑ όταν τον ακούν οι παλαιοημερολογίτες, αυτό είναι απο τα μυστήρια της Φύσης…καλό είναι να μην μας πιάνει πανικός μπροστά στην αντίθετη άποψη Πάτερ μου, δίνετε ΚΑΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ. :-)Την Ευχή σας.

  49. Ο/Η Owain Glyndwr λέει:

    >Θες τη δικιά μου;πάρ’την βρε έχω πολλές!

  50. Ο/Η o vasilias tou dasous λέει:

    >όταν λέμε….Αμβρόσιος….ποιος Αμβρόσιος?ο ΜΚΚΑ???

  51. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >Βασιλια του Δασους, όχι αναφερόμαστε στον Ελσιγκιου της Φινλανδιας

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s