>ΠΑΡΑΞΕΝΕΣ ΓΕΦΥΡΕΣ

> Ξερω πως θα κατηγορηθώ από τον φίλο μου τον Ανώνυμο ότι τελευταία ασχολούμαι συνεχεια με τον θάνατο. Τον τρόμαξα τις προάλλες με αυτήν μου την εμμονή.
Βέβαια δεν εχει και εντελώς δίκιο, γιατι τόσες μέρες που γράφω τα χαζά μου εκείνος γύρναγε σε αλλα λιμέρια.

Αλλά τι να κάνω, μου μεταδίδει την θλίψη του και το manitaritoubounou (από όπου και οι φωτογραφιες) για την απώλεια του π. Θεόκτιστου από την Μονή Προδρόμου Δημητσάνας. Μου υπενθυμίζει την ορφάνεια την πνευματική.

Και σαν να μην μου εφτανε αυτο, καπάκι διαβαζω και σε άλλο blog, αυτό του cacofonix μια λεπτομέρεια, μιαν αφιέρωση που δεν είχα προσέξει πιό πριν:

ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ:
Στη μνήμη του πατέρα μου Ιωάννη που πέθανε το Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2007. Καλό παράδεισο πατέρα και καλή αντάμωση.

Κάνω γέφυρα λοιπόν και ανατρέχω και εγω να βρω ένα μουσικό κομματι από τους «Πυξ Λαξ» της Φινλανδιας, τους Neljä Ruusua (4 Τριαντάφυλλα) που μου αρέσει πολύ και που είχα μόλις είχα αναφέρει στην προηγούμενη ανάρτηση: Το VERI (Αίμα). Μεγάλη επιτυχία στην Φινλανδία παρά το θλιβερό του θέμα, που είναι η απώλεια του ΠΑΤΕΡΑ. Αν έχετε ή είχατε πατέρα θα καταλάβετε. Ακόμα και αν σας είχε δώσει και καμμιάν ανάποδη που και που.
Παραθέτω τους στιχους και δυστυχώς ερασιτεχνικό video από συναυλία, οπότε το κομμάτι χάνει πάρα πολύ.

sun veresi virtaa mun suonissani
Το αίμα σου κυλάει στις δικές μου τις φλέβες
sun äänesi kuuluu mun puheessani
Η φωνή σου ακούγεται στη δική μου μιλιά
taivuin samaan suuntaan mihin olit taipunut
πήρα την ίδια πορεία πού είχες πάρει και εσύ
vaivuin samaan huumaan mihin olit vaipunut
βυθίστηκα στον ίδιο ενθουσιασμό που είχες βυθιστεί και εσύ

en taistele vastaan vaikka pitäisikin
δεν το αντιμετωπίζω παρ’ όλο που θα έπρεπε
sillä ainoastaan häviäisin
γιατί θα βγω μονάχα χαμένος
sä annoit kaiken mitä janosin
μου έδωσες όλα όσα διψούσα
annoit aamenen mut joit rakkauden
έδωσες όρκους και πήρες αγάπη

hiljaa lasken seppeleen
αφήνω σιγανά το στεφάνι
nukkuvan isäni arkun luo
δίπλα στον κοιμισμένο μου πατέρα
en turhaan pelkää kuolemaa
μάταιο να φοβάμαι το θάνατο
minutkin myöhemmin luoksesi tuo
και εμένα αργότερα θα φέρει κοντά σου

sun hahmosi häilyy mun unissani
η μορφή σου εμφανίζεται στα όνειρά μου
sun kasvosi säilyy mun kuvissani
το πρόσωπό σου παραμένει στα μάτια μου
sä annoit kaiken mitä janosin
μου έδωσες όλα όσα διψούσα
annoit aamenen mut joit rakkauden
έδωσες όρκους και πήρες αγάπη

hiljaa lasken seppeleen
αφήνω σιγανά το στεφάνι
nukkuvan isäni arkun luo
δίπλα στον κοιμισμένο μου πατέρα
en turhaan pelkää kuolemaa
μάταιο να φοβάμαι το θάνατο
minutkin myöhemmin luoksesi tuo
και εμένα αργότερα θα φέρει κοντά σου

mun veri on sun
το αίμα μου, είναι δικό σου
mun veri on sun

το αίμα μου, είναι δικό σου

Neljä Ruusua – Veri (live, Miljoonarock 2007)
http://lads.myspace.com/videos/vplayer.swf

Neljä Ruusua: Valuva Taivas (Ουρανός που ξεχύνεται)

Oliko ennen kaikki paremmin
Μήπως παλιά ήταν όλα καλύτερα;
Mistäpä mä sen tietäisin
Από πού θα μπορούσα να το μάθω;
Maailman muuttuvan sanotaan
Λένε πως ο κόσμος αλλάζει.
Kuitenkin tullaan ja kadotaan
Πάντως ερχόμαστε και φεύγουμε…

Palava maa ja valuva taivas
Φλεγόμενη γη και ουρανός πού ξεχύνεται
Huutavat kunniaa ja Jumalaa
φωνάζουν την δοξα και τον Θεο
Jokainen yö ja jokainen päivä
η κάθε νύχτα και η κάθε ημέρα
Jää historiaan, lopulta unholaan
μένει στην ιστορία, και τελικά στη λησμονιά

Oltiinko silloin sekaisin
Ήμασταν λοιπόν μπερδεμένοι
Kun kierrettiin maata jalkaisin
τότε που γυρνάγαμε τον κόσμο με τα πόδια;
Iltaisin rauhaa rukoillaan
που προσευχόμασταν τις νύχτες για ειρήνη;
Lumottu kansa polvillaan
σαν έθνος μαγεμένο, στα γονατα;

Oliko ennen kaikki paremmin
Μήπως παλιά ήταν όλα καλύτερα;

Advertisements
This entry was posted in ΘΕΟΛΟΓΙΑ. Bookmark the permalink.

47 Responses to >ΠΑΡΑΞΕΝΕΣ ΓΕΦΥΡΕΣ

  1. Ο/Η fvasileiou λέει:

    >Ωραία τα τραγουδάκια – μάθαμε κι ένα ενδιαφέρον συγκρότημα από τα βόρεια (είχα την εντύπωση ότι εκεί μόνο hard rock παράγουν). Καλή βδομάδα!

  2. Ο/Η Anonymous λέει:

    >αγαπητε θεοπροβλητετοσες μερες που προσπαθουσα να «βαπτιστω» στον γουγλη με ενα σωρο διευθυνσεις κωδικους και το κακο συναπαντημα εκτιμησα την πολεμικη και ρητορικη δεινοτητασου σε αλλα μπλογκς.Τις ματαιες προσπαθειες σου να πεισεις τις φονταμενταλιστικες κοινοτητες για την ορθοτητα των θεσεων σου Μεσα σε αυτη τη βαβελ της εκπτωτης ανθρωποτητας ζουμε και κοινωνουμε ολοι με τον τροπο μας.Οσον αφορα τη δικη μουσυμμετοχη μη φοβασαι δεν προερχομαι απο κανενα χωρο βεβαιοτητας δεν ειμαι σκετος προβοκατορας η μπραβος κανενος γκετο η μπλογκικης σεκταςαπο οσες ανθουν στο διαδικτυο.Η βαβελ του ανθρωπου ειναι ηαντιληψη του τοσο για την φαινομενολογια οσο και της συνειδησης του για τις γνωστικες επιστημες.Δεν ειναι μονο η γλωσσαπου ο θεος μπερδεψε για να τιμωρησει την επαρση των ανθρωπων.Ειναι ολη η ψυχοσωματικη ενοτητα του οντος που πασχει χωρις να το ξερει και να το υποψιαζεται. Συνηθως βλεπουμε οτι ξερουμε και οτι πιστευουμε ειμαστε σεκταριστεςαπο την φυση μας κυριως και κατοπιν απο την προαιρεση μας.Δεν υπαρχει ματιά στο κοσμο χωρις ασυνειδητη και ενσυνειδητη επεξεργασια προεπιλογη κανενας δεν μπορει και ισως δεν θα αντεξει να δει πραγματικα τον κοσμο οπως ειναιΤο αποτελεσμα το βιωνεις οταν ανοιγεις συζητησεις με διαφορουςΕιναι αυτο που λεμε αποψεις του καθενα δημοκρατια εχουμε κτλπ. Τοπροβλημα της αληθειας ειναι αβασταχτο και οδυνηρο εκει επεισερχεται ο Χριστος και η μεταφυσικη.Βεβαια ο Χριστος απεφυγενα δοσει ενδελεχεις εξηγησεις γι αυτο και οι πατερες κατεφυγαν στον αδαμ στον πυργο της βαβελ και σε αλλες εικονες που ικανοποιουσαντους απλους ανθρωπους της εποχηςΟ Χριστος οπως λεει ο ιδιος και ο παυλος απεφυγε τους ξερολες και απεκαλυψε σε νηπια ΟΣΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ.Μονον λοιπον η χαρη καιτο βιωμα αποκαλυπτουν ψηγματα επιλεγμενης αρητης αληθειας και τιποτα αλλο.Το δογμα καλο ειναι οσοαναπαυει δε σκανδαλιζει και σε κρατα σε δρομο σωτηριας δεν ειναι ομως το απαυγασμα της λογικης ουτεσημειο αντιπαραθεσεων. Το δογμα το δεχεσαι για να σε βοηθησει να προχωρησεις αμα σε σκανδαλιζει βαζεις νερο στο κρασακι σου και προχωρας η γινεσαι τουρκος και περνας στην πλευρα του αρχοντα τουκοσμου τουτου ειναι λεπτες οι ισοροπιες. Το θεμα της λογικης οπως το θετουμε ολοι ειναι ματαιοικανοποιει τα εγω και την ανθρωπινη αντιληψη η οποια ειναι πειραγμενη και ελαφρως ακαταλληλη

  3. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >Κοιτα σψστην εντυπωση εχεις. Το παιζουν σκληροι και χεβιμεταλλαδες.Αλλα να σου πω τι εχω καταλαβει και που δεν ισχύει μονο για την Φινλανδία ή τον βορρά γενικότερα, αλλα και τους Έλληνες μεταλαδες;κατα βαθος όλη αυτη η σκληραδα ειναι καμουφλαζ. Παριστανουν τους σκληρους σε εναν κοσμο που πρεπει να γινεσαι τερας για να επιβιωσεις μονο και μονο για να καλυψουν το πόσο ευαίσθητοι και ευαλωτοι ειναι.Αλλα θα το κανω εδω το παράπονο μου (αν δε το κανω και σε ξεχωριστην αναρτηση). Γιατι στην Φινλανδια γινονται επιτυχίες τραγουδια με θεματολογια όπως ο πατερας, ο θανατος κλπ και εδω αποκλειστικο σχεδον θεμα των ελληνων στιχουργων και τραγουδοποιων ειναι η καψουρα, το σεξ, αντε και το πολιτικοποημενο τραγουδι. Τόσο ηλίθιοι ειμαστε εμεις; Ευτυχως που υπάρχει και κανενα εντεχνο ή κανενας Πορτοκαλογλου που γραφει και κανεναν στιχο που ξεφευγει από την καψουρα. Αλλα μεχρι και ο Χατζηγιαννης ας πουμε που γραφει καλη μουσικη περι καψουρας μιλουν τα τραγουδια του.Αυτα τα τραγουδια που εχω στην αναρτηση γιναν μεγαλες επιτυχιες αλλα Χατζηγιαννη αλλα ομως η θεματολογια τους ειναι φιλοσογημενη και σχεδον χριστιανικη.

  4. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >Ανωνυμε,μακαρι να ειχες ΚΑΠΟΙΟ ονομα διοτι επειδη γραφουν πολλόι ως ανωνυμοι δεν ξερω σε ποιον απευθυνομαι. Δηλαδη μπορει να εισαι ο ανωνυμος Β και εγω να νομιζω οτι αναφερομαι στον ανωνυμο Α και ετσι δημιουργειται συγχυση.Θα θεωρησω λοιπον οτι εισαι πρωτοεμφανιζομενος.Σε ευχαριστω για την συμμετοχη σου. Σωστες οι παρατηρήσεις σου.Οπως σωστα επισημαινεις το δογμα οταν δεν απολυτοποιείται και δεν γινεται μωσαϊκος νόμος σίγουρα βοηθά την δικη μας ατελεια να αντιληφθουμε τα πραγματα και κυριως την ακαταληπτη φυση του Θεου. Συνεπως γιατι να βαλουμε το δογμα; Αλλο το δογμα αλλο ο Φαρισαισμος και άλλο η πόρωση. Το ποναει κεφαλι κοψει κεφαλι δεν ειναι η λυση σε τιποτα.Χαιρομαι που δεν ανηκεις καπου η σε καμμια μπλογκοσεκτα. Ειλικρινα χαιρομαι γιατι υπηρξαν και στιγμες που είπα τι γινεται εδω; Φτασαμε στην συντελεια του κοσμου; Δεν υπήρξε στιγμη που αμφεβαλα σε αυτα που πιστευω ακομα και αν η αναλογια ήταν 99 προς 1. Η αληθεια δεν παει πλειοψηφικά.Αλλα δεν ισχυριζομαι πως κατεχω αποκλειστικα την αληθεια. Τουναντιον, ισχυριζομαι πως ΔΕΝ την κατεχω, ή τουλαχιστον τοσο που να φτασω στο σημειο να γινω και αναθεωρητής.Βασικα ελευθερος θελω να ειμαι και ελευθερος εισαι οταν πατας σε καποια θεμελια. Οταν αρχιζεις και αμφιβαλεις και για τα θεμελεια που πατάς, ε τότε τρεχα πριν ακομα γινει σεισμος.Για μενα η εκκλησια ειναι σαν τον πατερα μας: Γεματος ελαττωματα και αδυναμιες. Το σιγουρο παντως ειναι πως αυτο που κανει το κανει για να μας βοηθησει οπως νομιζει εκεινη καλο ακομα και αν εχει λαθος.Τωρα για την λογικη που λες, ειμαι πεπεισμενος οτι αφου ο ανθρωπος ειναι το μονο ον που ειναι κατ εικονα και ομοιωση του Θεού καθως επισης και το μονο ον που ειναι λογικο, αρα η λογικη ειναι απο τον Θεο και σε αυτον οδηγει. Βλεπε και Αϊνσταϊν.Δεν νομιζω πως ο ρεβιζιονισμος της Ορθοδοξιας προερχεται κυριως απο την λογικη. Να τω πω καθαρα πως το νοιώθω; Προσαπθουμε να χωρέσουμε στην εκκλησια τα παθη μας μονο και μονο για να μην αναγκαστουμε να τα αφήσουμε απ εξω.

  5. Ο/Η fvasileiou λέει:

    >Νομίζω ότι ούτε καν για την καψούρα δεν μιλάνε τα σύγχρονα τραγούδια -καλά για το σεξ δεν το συζητώ: Είναι πολύ επώδυνο ως θέμα για να πούμε ότι γράφοναι σήμερα ελληνικά τραγούδια περί αυτού. Νομίζω ότι το μόνιμο θέμα των ελληνικών τραγουδιών της τελευταίας 15ετίας -έντεχνων, εμπορικών και όλων- είναι ο εφηβικού τύπου, επιδερμικός έρωτας.

  6. >δεν αποποιουμαι της λογικης ομως γνωριζεις καλα πως η λογικη δουλευειβασει δεδομενων και οταν δε χρωματιζεται θυμικα. Η ψυχρη λογικηειναι το ιδιο επικινδυνη και με τη τυφλη πιστη οδηγει στο παραλογο και στο σατανικο. Συγκερασμος ειναι συναισθηματος διαισθησης και λογικηςΟσον αφορα τον αινσταιν εφτιαξε μια θεωρια βασισμενη στα μαθηματικα που μιλα μονο για το προιον της ανθρωπινης αντιληψης ακομα σπανε τα μουτρα τους να ενοποιησουν κβαντικη θεωρια και θεωρια τις σχετικοτηταςδε τρεχει και τιποτα αυριο μπορει να αποδειχθει πως μπαρουφες ο αινσταιν

  7. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >Δεν θα υπεραμυνθω του Αϊνσταϊν. Ειμαι και ΠΑΝ άσχετος εξ αλλου. Αναφερομαι σε αυτον μονο και μονο επειδη τυγχανει ο Βουδας της επιστημης να ειναι και θεϊστης. Για μενα και μονο θεϊστης να ηταν θα μου εφτανε.

  8. Ο/Η π. Λιβυος λέει:

    >Πάρα πολύ ωραίο το πόστ αυτο φίλε!Και οι στίχοι και το συγκρότημα.Να έχουμε και την ευχή του Γέροντα που κοιμήθηκε.Τα λέμε!!!

  9. Ο/Η Κουκου-τζα λέει:

    >>κατα βαθος όλη αυτη η σκληραδα >ειναι καμουφλαζΚατα το γνωστό: «ηταν σκληρός και τον έλεγαν βιτάμ…»

  10. Ο/Η Cacofonix λέει:

    >Κανένα τραγούδι γραμμένο στην Ελλάδα τα τελευταία 40 χρόνια δεν μιλάει για τον θάνατο. Κανένας στην Ελλάδα δεν μιλάει για το θάνατο, όταν η θρησκεία μας βασίζεται στη συνεχή θύμησή του: μνήμη θανάτου δεν τη λέει;Στα 4 χρόνια του ανθρώπινου βασανιστηρίου που πέρασε ο πατέρας, είδα τόσα πολλά που έφτασα στο σημείο να πιστεύω πως ο πατέρας μου ήταν τυχερός και κατά βάθος ευτυχισμένος. Άλλωστε με αυτά τα λόγια πέθανε. Ευχαρίστησε το θεό, είπε πόσο τυχερός ήταν στη ζωή του, κι έσβησε σε ένα νοσοκομείο «ανώδυνα, ανεπαίσχυντα κι ειρηνικά», όταν οι γιατροί μας προετοίμαζαν για έναν αργό και βασανιστικό θάνατο.Με το θάνατο του πατέρα μου έμαθα πολλά, ίσως αδίκησα και λίγο τον πεθερό μου, που τον έκλαψα όμως περισσότερο από τον πατέρα μου. Έμαθα για παράδειγμα όταν μπαίνω στο νοσοκομείο, να σκέφτομαι ότι μόλις σηκώσω το κεφάλι μου θα δω κάποιον που να υποφέρει περισσότερο από εμένα. Σταματώ εδώ θεοπρόβλητε. Δωρεάν ψυχανάλυση μου πρόσφερες και σ’ ευχαριστώ…Αν αντέξω κάποια στιγμή θα σας γράψω για κάτι τραγικό αλλά και συνάμα λυτρωτικό που μου συνέβει λίγους μήνες πριν το θάνατο του πατέρα μου.Ας είναι καλά εκεί που είναι τώρα…

  11. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >Αχ ρε cacofonix οσο και να τσακωνομαι με την μαννα και τον απτερα μου η να εχω πικρες και απωθημενα σκεφτομαι την στιγμη που θα φυγουν και προκαταβολικο πόνο. και κυριως γιατι ουτε γονεις ουτε πεθερικα ειναι ανθρωποι της εκκλησιας. Τωρα πως βγηκα εγω ετσι;Τωρα θυμηθηκα αλλο ενα τραγουδι Αγγλικο αυτη τη φορα για τον θανατο του πατερα, το In the living Years του Mike and the Mechanics τεως μελος των Genesis.Λεει οτι ευχεται να ειχε πει στο πατερα του αυτα που θα ηθελε να του πει τωρα που εφυγε από την ζωη.Παντως καλο ειναι να μοιραζομαστε τις εμπειριες μας. Δηλαδη πολλα που μας συμβαινουν αναπαντεχα ειναι και αυτυα που μας στηριζουν. Φανταζομαι να δοθει καποια ευκαιρια.

  12. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >κουκου τζαβιταμ σκετο ή βιταμ σοφτ;

  13. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >cacofonixΜε επιασε κριση πανικου και τυψεις. Εχω να πάω να δω τον πατερα μου 2-3 βδομαδες επειδη ειμαι πηγμενος αλλά και ψιλοβαριεμαι οταν μου περισσευει λιγος χρονος.Και σκεφτομαι πως καποια στιγμη θα ερθει η ωρα που θα θελω να παω και δεν θα μπορω γιατι θα εχει φυγει οριστικα και επαθα πανικο.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να γινονται οι ανθρωποι μονο μια αναμνηση.

  14. Ο/Η Cacofonix λέει:

    >Θεοπρόβλητε,δεν χρειάζεται πανικός πίστεψέ με. Αγάπη χρειάζεται. Κι όσο για το ότι δεν είναι άνθρωποι της Εκκλησίας, να μην στεναχωριέσαι. Τα κανονίζει αυτά τα θέματα ο Θεός…

  15. >δεν ξερω αν το τελευταιο σχολιο με στοχευει γιατι ισως εχω τη μυγα και μυγιαζομαι και μπορει και ο τελευταιος σχολιαστης να θελει να δικαιωσει τις αποψεις του του αφηνω λοιπον το μονωπολειο της ορθοδοξης πιστης και της αγαπης του θεου του αφηνω επισης και τη ματαιοτητα ματαιοδοξια της οποιας πεπερασμενης και αμφισβητουμενης ανθρωπινης γνωσης του Του συνιστω επισης να κατσει να διαβασει αν αντεξει τη κριτικη του καθαρου λογου του καντγια να καταλαβει οτι καθε λογος εχει αντιλογο και κανενας λογος κυριως μεταφυικος δε μπορει να θεμελιωθει με ανθρωπινα επιχειρηματα

  16. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >Γνωστε άγνωστεμη δινεις στους αλλες κακες προθεσεις. Δηλαδη και λαθος να κανει κανεις οι προθεσεις και τα κινητρα ειναι σπουδαιοτερα ακομα και μια ενδεχομενως αποτυχημενη συμβουλη.Βασικα αυτο ειναι το παιχνιδακι που παιζω στα blogs. Προσπαθω να βγαλω τα συμπερασαμτα μου μαντευοντας τα κινητρα του καθενα παρα την βιτρινα.Ασε που υπαρχουν και ανθρωποι που τεκικα συμφωνουν χωρις να το ξερουν γιατι ενω τα συμπερασματα τους ειναι διαφορετικα, τα κίνητρά τους ειναι τα ιδια.Εχει πολύ πλάκα.

  17. Ο/Η to pardalo katsiki λέει:

    >αγαπητε θεοπροβλητε επειδη δεν ειμαιαβαπτιστος πλεον επετρεψε μου να σου παρουσιασω το νεο μου προφιλ τωρα με προσωπο η χωρις ο καθενας χαρακτηριζεται οπως ειπες απο το παρασκηνιο του και απο το βιολι που βαραει στο κατ επιφαση σοβαρο μυαλο του ουτε ανωνυμος πλεον ουτε γνωστος ανωνυμος ο θεος να σε εχει καλα

  18. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >Παρδαλο κατσικι καλωσόρισες.Ελπιζω να εισαι σιγουρος για το ονομα σου γιατι πλησιαζει και Πασχα και εμεις εδω ειμαστε φούλ Χριστιανοι Ορθοδοξοι (με τα τριγλυκερίδια μας, τα ολικα λιπίδια μας κλπ).Παλαιοτερα ειχες ξαναεμφανιστει με αλλο ονομα; Για να μην σε μπερδεψω με κανενα προβατο δηλαδη.

  19. Ο/Η to pardalo katsiki λέει:

    >οχι πρωτη φορα βγαινω στο κλαριειμαι καινουργιο φρουτο αλλωστε τι αρνι τι κατσικι ολα τα βαζουν στο μαντρι και ολα τα σφαζουναν το ονομα μου σκανδαλισει δεν πειραζει αυτα που λεω ελπιζω δεν θα σκανδαλισουν τους πολυ σοβαρους διανοουμενους αλλα υπαρχουν και οι απλοι ανθρωποι κι αυτο με παρηγορειιδιαιτερα

  20. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >κατσικι,Ο καθενας γινεται οσο διανοουμενος ή όσο απλός ΕΠΙΛΕΞΕΙ να να γινει.

  21. Ο/Η to pardalo katsiki λέει:

    >τα αιγοπροβατα γενικα δεν σκιζουν αποδιανοηση η διανοηση αφορα τους διανοουμενος οχι τα παρδαλα κατσικιαμ αυτα συνηθως γελαμε και τα υποτιμαμεγιατι γελουν τα κακομοιρα παντα τελευταιαδε λεμε θα γελασει και το παρδαλο κατσικι αλλωστε

  22. Ο/Η to pardalo katsiki λέει:

    >ειναι η επιβεβαιωση της συλλογικηςψυχωσης οταν νομιζουν οι ομαδες ψυχωτικων οτι καταδιωκονται απο αλλες ψυχωτικες ομαδες σαν κι αυτους ειναι θεμα βιβλιου αλλα ειναι και πραγματικοτητα.Τωρα αν υπαρχει και ο δεσμος της θρησκειας πιστευω ειναι καλο γιατι μας ελεει ολους δεν υπαρχει στο κοσμο μονον η αμαρτια υπαρχει η προ η και ψυχωτικη κατασταση ειναι αποτελεσμασυλλογικης παρανοιας και παρακρουσης Το παρδαλο κατσικι δε γελαει θα μπορουσε ανετα να γελασει αλλα δεν το κανει ουτε ξερει να δινει συμβουλες μεγαλοι ανθρωποι ειμαστε. Υπαρχει και ο λογος αυτος του κατα Ιωαννη ευαγγελιου ας μας φωτιζει ολους λοιπον αυτος ο λογος φυσικα δεν ειναι απλη λογικη.

  23. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >κατσικιΤο να υπαρχουν διανοουμενοι παρδαλά κατσικια το αποκλείεις;Διοτι -χωρις να αδικησω κανεναν- τα πιο παρδαλά που ακούω και με τα οποία δεν γελάω καθολου ειναι των διανοούμενων.Εξ αλλου ειναι και αυτο που ειχε πει ο Αγιος Κοσμας ο Αιτωλός «το κακο θα ερθει από τους γραμματιζούμενους».Από την στιγμη που καποιος αποφασισει πως η διανοηση ειναι μια αξια αφ ενος παραδιδεται σε αυτην μεσω βιβλιων και αναγνωσματων αφ ετέρου (ακομα χειροτερα) παραδιδεται στους λογισμους του και αγεται και φερτεται από αυτους σε μονοπατια τα οποια υποτιθεται πως για πρωτη φορα ανακαλυφθηκαν από αυτον.Διανοηση ειναι η ολοκληρωτικη παραδοση στους λογισμους πραγμα ΔΙΑΜΕΤΡΙΚΑ αντιθετο από την Ορθοδοξη Θεολογια (μπλιαχ δεν μου αρεσει καθολου η λεξη θεολογια γιατι εμπεριεχει και τν εννοια διανοηση).

  24. Ο/Η to pardalo katsiki λέει:

    >σωστα μιλας αλλα η μπλογκικη σου παρεα εχει διανοουμενους και ξερολες σαν του λογου μου ειναι, και μη μουπεις το αντιθετο και ασε τις ταπεινοτητες, ξερολες και σνομπ ειναιαλλα ειναι η παρεα σου δε σε κατηγορωγι αυτο και γω εχω φιλους και οταν εχεις φιλους δε γουσταρεις τους ξενους σιγουρα κανενας δεν ειναι κοσμας ο αιτωλος τωρα οι φιλοι σου ειναι και πιστοι σαν και σενα αλλαοπως εγω οξερολας κι αυτοι ξερολεςτο εγω και η φιλαυτια στα υψη και αυτοι αφου εβαλες μετανοια σε μενα και σωστα, βαλε μια και σε καποιους φιλους σου για να σε δικαιος μπροστα στο χριστοδε ξερω βεβαια αν οσα λες τα εννοεις η εισαι σα το ονομα σου μια καρικατουρα μια μασκα αυτο αφορα τηδικη σου συνειδηση και οχι τη δικη μου εγω παντως ζητω ειλικρινα συγγνωμη

  25. Ο/Η to pardalo katsiki λέει:

    >τωρα βεβαια το οτι με δουλευεις το ξερω αλλα κανω υποταγη

  26. Ο/Η to pardalo katsiki λέει:

    >νοιωθω οπως ενοιωθες οταν μιλαγεςστους αθεους ειναι ο κοσμος σου αναποδα(συμπερασμα υποκριτης και αθεος το λεγαμε εμεις)

  27. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >»νοιωθω οπως ενοιωθες οταν μιλαγεςστους αθεους ειναι ο κοσμος σου αναποδα(συμπερασμα υποκριτης και αθεος το λεγαμε εμεις)»δεν το καταλαβα αυτο. Εννοω ετσι οπως το εγραψς δεν βγαζω νοημα.

  28. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >κατσικιμπορω να σε διαβεβαιωσω για δυο πραγματα.Το ενα ειναι οτι το μονο που δεν ειναι ο Θεοπροβλητος ειναι μασκα. Ουτε εντος ουτε εκτος blog. Τουναντιον. Η επιλογη του ονοματος εχει αρκετη δοση ειρωνιας και κριτικης προς αυτους που αποκαλουνται μακαριωτατοι και θεοπροβλητοι (ενω καθε αλλο παρα αυτο ειναι υπό μιαν εννοια) αλλα και αυτοσαρκασμου διοτι ο καθενας στα blogs βγαινει και λεει την μαλακια του σαν να προκειται για καμμια αυθεντια. Ε λοιπον κυριοι αφου εσεις ειστε αυθεντιες ε, ειμαι και εγω Θεοπροβλητος. Ειμαι οτι δηλωσω.Χωρις να σημαινει οτι δεν γραφονται και πολυ σωστα πραγματα και παντου και απο ολους. Αλλος ενας μυθος που θελω να καταρριψω ειναι το διαχωρισμου των ανθρωπων σε συνολικα και συλλογικα λαθος και συνολικα και συλλογικα σωστους. Αυτοι προκαλει αμηχανια κυριως σε αυτους που απο ανασφαλεια προτιμων να ανηκουν σε καποιο στρατοπεδο. Φαινεται παραξενο στο ασπρο στρατιωτακη να συμφωνει μαζι του και το μαυρο σε καποια πραγματα.Το δευτερο ειναι πως υπο την εννοια που το εννοεις δεν εχω ουτε ΕΝΑΝ φιλο απο αυτους που γραφω και μου γραφουν πλην ενός, του πλεον επώνυμου και με ατομικη φωτογραφια στα σχόλια. Και με αυτον τυχαια έπεσα επανω. Αγνωστοι μου ήταν οι υπολοιποι. Συνεπως δεν εχω κανενός ειδους κλικα ή οπαδους ή συναφι. Τουναντιον επιδιωκω να επικοινωνω περισσοτερο με αυτους που διαφωνω για να εκθεσω την αντιθεη αποψη.Υπο αυτην την εννοια, τοτε ναι όλοι αυτοι που επικοινωνουν μαζι μου ειναι φιλοι μου. Φιλοι μου δεν ειναι μονο αυτοι που δεν επικοινωνουν.

  29. Ο/Η to pardalo katsiki λέει:

    >εννοω πως νοιωθω οπως εσυ χωρις να ειναι ακριβως η ιδια καταστασηδεν ερχομαι να πεισω κανενα ηρθα για να ρωτησω αλλα νοιωθω οπως εννοιωθεςτην ιδια σκοπτικοτητα και ειρωνιακαι αυτο να μη γινει η αφορμη να ει πωθει πως ημουν βαλτος

  30. Ο/Η to pardalo katsiki λέει:

    >αν πραγματικα το εννοεις γιατι να μη το πιστεψω ευλογησον ειλικριναμου εμαθες πραγματακαι καταλαβα αρκετα περισσοτερα επανω στο δογμα προτιμω λοιπον να απευθυνομαι σε σενα για πραγματικουςπροβληματισμους μουμε τους «φιλους σου» εκανα ματαιεςκαι ανευ σημασιας σηζητησειςοι οποιες μου κατεδειξαν αλλα πραγματα για τα οποια προανφερθηκα

  31. Ο/Η to pardalo katsiki λέει:

    >εκτος βεβαια ο σατανας με βαζει να το σκεφτω αν ολα αυτα ειναι ενα χοντροδουλεμα και τιποτα αλλο

  32. Ο/Η to pardalo katsiki λέει:

    >δυστυχως αυτου του ειδους η επικοινωνια μεσσω μιας οθονης ειναι αρκετα τσιπικος οπως θα ελεγες το σωστο ειναι φατσα καρτα και οποιος αντεξει

  33. Ο/Η to pardalo katsiki λέει:

    >το να κρυβεται κανενας σα γυναικουλαπισω απο μασκες του κερατα δε μου φαινεται πολυ χριστιανικο δε νομιζεις?ολοι οι κομπλεξικοι του κοσμου στα βλογς ξημεροωραδιαζονται δεν βιωνουν τιποτα ειναι για ταπανηγυρια

  34. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >κατσικιΕγω δεν διδασκω, ουτε προτιθεμαι να διδαξω κανεναν.Οτι μαθαινεις το μαθαινεις από ΜΟΝΟΣ σου.Τωρα το αστειο ειναι οτι οι περισσοτεροι αντιδογματικοι εχουν κανει τον αντιδογματιμο ΔΟΓΜΑ. Τραγικο δεν ειναι;Πριν που ανεφερες «αθεοι» εννοεις καποιο συγκεκριμενο αθεϊστικο blog;

  35. Ο/Η to pardalo katsiki λέει:

    >καρναβαλος ειναι νικο μου καρναβαλος

  36. Ο/Η to pardalo katsiki λέει:

    >διαωασε και τα προηγουμενα σχολια θα σου απαντησω το βραδυ με συνγχωρεις

  37. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >μπροω να βρω στα ψευδωνυμα καποια ελαφρυντικα. Οτι δηλαδη καποιος μπορει να υποστει καποιες συνεπειες (πχ. ενανς παπας που τα βαζει με τον δεσποτη του) ή να σκανδαλισει καποιον που δεν πρεπει (πχ. να βγω εγω και να γραψω επωνυμως οτι είχα μια εξωσυζυγικη περιπετεια και να το μαθει η γυναικα μου μεσα από το blog.)Αν ομως δεν ισχυει αυτο, τοτε η ανωνυμια εξυπηρετει είτε τους προβοκατορες είτε αυτους που εχουν ΠΟΛΛΑ να κρυψουν είτε τους απολύτως ανασφαλεις.Αυτην την ανωνυμια την λεω και ΑΓΟΡΑΦΟΒΙΑ.

  38. Ο/Η to pardalo katsiki λέει:

    >Γυρισα στο σπιτι και ειμαι πτωμα αλλα σου απαντω, ποιος ειναι ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αντιδογματικος μηπως εγω? Αποψεις υποστηριζουμαι ποιο κοντα η πιο μακρια απο τη πραγματικοτητα το θεμα ειναι να ειμαστε επωνυμοι με τον πληρη ορο της εννοιας και να τολμουμενα υπερασπισθουμαι θεσεις παιρνοντας τα πραγματικα μας ρισκα οχι τα virtual με ψευδονυμα οπως το δικο μουκαι με εναλλαγες ψευδων ταυτοτητωναυτο που γινεται οπως γινεται δεν εχει σχεση ουτε με αντρισμο με την εννοια του συνεπους ανθρωπου ουτεφυσικα και χριστιανισμο ειναι σαν το συμφωνο ελευθερας συμβιωσης ειναι γιαννης κερναει και γιαννης πινει για ολους μας και για μενα που το παιζω ξυπνιος και συμμετεχω σε αυτο το παιχνιδι

  39. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >κατσικισε υποχρεωσε κανενας να παρεις ψευδωνυμο;Εγω επιδιωξα να ειμαι οσο προφανης μπορω. Αν δεν εβαλα φστσα μοστρα και το ονομα μου ειναι γιατι θα ηταν εκτεθημενο σε καποιον κακεντρεχη ή ψυχανωμαλο. Διαφορετικα θα το εβαζα.

  40. >δε ξερω αν η φατσα που εβαλες ειναι ηδικη σου μπορει και να ειναι αλλα τοκαρναβαλι το εχεις υιοθετησει αβιασταγιατι ακριβως δεχεσαι τους ορους του συμφωνου ελευθερας συμβιωσης μεσα στο οποιο ζεις και επικροτεις με το τροπο σου δηλαδη ολη την εκαστοτε ημιανωνυμη παρεουλα του καθε μπλογκειτε αθεη λεγεται ειτε χριστιανικητο ιδιο πραγμα ειναι παρεουλα και καρναβαλιατωρα αν νομιζεις πως υπερασπιζεσαι το χριστιανισμο βαλε καμια μετανοια αλλαξε και αυτο το πομπωδες ονομακαι βρες και μια πιο καλυτερη φιαδωση των ιδεων σου παρα αυτη πουκαι οι αλλοι και αγνοια εχουν και συνεχιζουν να κανουν

  41. >οταν νοιωθω οτι με δουλευουν οργιζομαι αλλα βαζω και γω μετανοιακαι προσπαθω να γινω καλυτερος

  42. >καρναβαλια και σεκτες παρεουλες δηλαδη αυτο ειναι λιγο ως πολυ τα βλογκς αν το εχεις κατα νου καλωςυπαρχουν βεβαια μεσα στον καρναβαλισμο και οι σκοπιμοτητεςδε ξερω αν εισαι αθωος καρναβαλιστηςτο ευχομαι παντως ολοψυχα

  43. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >Βασικα ειμαι ενας και Θεοπροβλητος. Συνεπως δεν εχω παρεα.Δευτερον ανηκω στην δικη μου Ιερα Συνοδο και σκεπτομαι να χειροτονισω και κανεναν υποτακτικο για να γινω ΚΑΙ πασης Ελλαδος.Αλλα στα σοβαρα. Καποιοι λειτουργουν εξ αρχης σαν παρεα καποιοι ομως απλα βρηκαν καποιους ανθρωπους να συμφωνουν με τα γραφομενα τους και επανερχονται. Αυτο δεν διαμορφωνει παρεα. Το επικινδυνο ειναι ο διαχειριστης του βλογ να βλογαει τα γενεια του και να νομιζει πως βρηκε και οπαδους και ακολουθους και να γινει στην ουσια αιρεσιαρχης.Εγω δεν εχω καμμια διαθεση να διαδωσω τιποτα, ειμαι εδω για να πω απλα ενα στωμεν καλως μήπως και σταματησει κατρακύλα που βαπτιστηκε εξελιξη και προοδος.Επειδη δε ειμαι ήδη Θεοπροβλητος δεν κινδυνευω να καβαλησω κανενα καλαμι διοτι το εχω καβαλησει εξ ορισμου και εξ αρχης.Συνεπως μπορω να γραφω πια ελευθερος από αυτοπεριορισμους του τι θα πει ο ενας και ο αλλος. Ως Θεοπροβλητος δεν εχω κανεαν λογο να ειμαι αρεστος σε κανενα, παρα μονο στο Θεό.

  44. >θες με λιγα λογια να περνας το καιρο σου οπως και οι αλλοι το στωμεν καλως ειναι και για μας η ζωη του βλογκεργενικα ειναι καρναβαλακι σου αρεσει το καρναβαλακι φαινεται οπως σε ολο τον κοσμο αλλωστε

  45. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    >Η ζωη του bloger; Με δουλευεις; Νομιζεις πως μονο με αυτο ασχολουμαι; Αλλα απο την στιγμη που καποιοι ανθρωποι εχουν επιλεξει ΚΑΙ αυτον τον τροπο επικοινωνιας δεν βρισκω κανενα λογο να τον απορριψω, μονο και μονο για να επικοινωνησω και με αυτους τους ανθρωπους που ζουν στην δικη τους σφαιρα. Εκτος αν ειναι αμαρτια δηλαδη.

  46. Ο/Η Anonymous λέει:

    >ολοι αυτο λενε ολοι δουλειες εχουνολο οι αλλοι ειναι.. αυτοι που φταιν αντε καλες αποκριες ολοι μας δηλαδη αυτοδικαιωνομαστεολοι μας λιγο η πολυ σεχταριστεςειμαστε τους ομοιυς μας ψαχνουμε ναβρουμε τι το καλυτερο αλλωστε για νααυτοδικαιωθουμεκαλη ανασταση

  47. Ο/Η Anonymous λέει:

    >ενα ακομα η ομαδα σου εχει καλους»ερευνητες» ναναι ευλογημενο

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s